آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نمایشگاه بهاره از ۱۵ تا ۲۵ اسفند در شهرری دایر می‌شود

به گزارش راگانیوز ، برگزاری نمایشگاه بهاره و عرضه مستقیم کالا با هدف تنظیم بازار و حمایت از قشر کم درآمد در دستور کار اتاق اصناف قرار دارد. اما بازاریان وکسبه شهرری طی روزهای اخیر، اعتراضات گسترده ای را مبنی بر عدم برگزاری نمایشگاه و یا حداقل تغییر این مکان داشته اند و عصر چهارشنبه نهم اسفندماه با تجمع در مقابل فرمانداری ری بر خواسته خود تاکید کردند که در پی آن مسئولان مربوطه جلسه ای برای اتخاذ تصمیم نهایی در این خصوص در اداره صنعت، معدت و تجارت شهرستان ری تشکیل دادند.

مهدی مجیدی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ری در گفت‌وگو با خبرنگار  آفتاب ری، اظهار داشت:  برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا سیاست دولت برای تعادل بخشی قیمت ها و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه است و با توجه به تقاضای بالای مردم در شب عید، دایر کردن نمایشگاه بهاره تکلیفی است که در ایام پایانی سال انجام می گیرد.

 

مجیدی با اشاره به اعتراض اصناف شهرری نسبت به برگزاری نمایشگاه بهاره گفت: تعدادی از کسبه در شهرری ادعا دارند که در طول سال به دلیل مشکلات مالی و رکود اقتصادی، فروش چندانی نداشته اند و برگزاری این نمایشگاه به ضرر بازاریان است که در پی اعتراضات خود روز چهارشنبه در مقابل فرمانداری تجمع اعتراضی داشتند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ری بیان کرد: به دنبال اعتراض کسبه، جلسه ای در کارگروه اصناف تشکیل شد و در این کارگروه تصمیم بر برگزاری نمایشگاه به مدت ۱۰روز در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۵ اسفند ماه در زمین روبروی فروشگاه رفاه اتخاذ شد و با توجه به محدودیت زمانی امکان جابجایی مکان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در جلسه ستاد تنظیم بازار، اجازه برگزاری نمایشگاه به اتاق اصناف داده شده است، گفت: اداره غرفه های نمایشگاه تحت مدیریت اتاق اصناف است و همه کسبه در اجاره کردن غرف اولویت دارند.

مجیدی تصریح کرد: با معترضین صحبت کردیم و گفتیم شما اولویت دارید و خودتان بیایید با اجاره کردن غرفه ها، نمایشگاه را مدیریت کنید.

وی گفت: قرارداد اجاره برای برگزاری نمایشگاه بین مالک زمین که بنیاد تعاون ناجا است و مجری برگزاری نمایشگاه منغقد شده و توافقات برای دایر کردن نمایشگاه در بازه زمانی مشخص صورت گرفته است.

آفتاب ری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.