آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نمایشگاه بهاره شهرری تمدید نمی‌شود/ نمایشگاه‌ها همواره معترضان و موافقانی دارد

به گزارش راگانیوز ؛ هدایت‌الله جمالی‌پور در پی اعتراض کسبه بازار اصلی حرم عبدالعظیم (ع) روبه‌روی فرمانداری ری اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن ایام نوروز هر ساله برای تأمین و نیازمندی‌های اقشار کم‌درآمد سطح جامعه این‌گونه نمایشگاه‌ها با تخفیف ۵۰ درصدی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طبیعی است نسبت به این‌گونه نمایشگاه‌ها معترضان و موافقانی داشته باشیم چون هدف این نمایشگاه حمایت و پوشش‌دهی از تولیدکنندگان داخلی است و چون با وضعیت نابسامان بازار و رکود اقتصادی در جامعه روبه‌رو هستیم به دستور وزارت صنعت و معدن و با تشکیل شوراهای مختلف در سطح استان، اداره‌جات دولتی شهرستان ما را موظف به برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها کرده است و این برنامه نیز صرفاً ری نیست بلکه سراسری به اجرا درمی‌آید.

فرماندار ویژه شهرستان ری اشاره به حمایت کسبه و بازاریان کرد و تأکید داشت: ما در راستای حمایت بازاریان و اصناف مختلف نیز شرایطی را اعمال کردیم که آن‌ها نیز بتوانند در این نمایشگاه حضور پیدا کرده تا از این دوره نمایشگاه‌ها بهره ببرند.

جمالی‌پور اظهار داشت: در طول سال کسبه و بازاریان می‌توانند فعالیت خود را به‌صورت کامل با قیمت‌های مصوب داشته باشند و منطقی است با هشت روز برپایی نمایشگاه که تنها هدف آن تأمین مایحتاج ضروری اقشار کم‌درآمد است ما باید بتوانیم قدمی در جهت آسایش شب عید فراهم سازیم.

وی تأکید کرد: در جهت کسب رضایت‌مندی کسبه و بازاریان شهرری این نمایشگاه تنها در هشت روز متوالی به فعالیت خود می‌پردازد و تمدید نخواهد شد.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.