آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نمایشگاه دستاوردهای دهیاری‌ها و روستاهای استان تهران گشایش یافت

DSCF6992

به گزارش راگانیوز به نقل از دهیاری و شورای اسلامی قمصر،  صبح امروز سومین نمایشگاه تخصصی دستاوردها و توانمندی‏های دهیاری‏ها و روستاهای استان تهران به میزبانی روستای قمصر افتتاح شد.

این نمایشگاه شامل 50 غرفه بوده  و عشایر استان تهران نیز در آن آخرین توانمندی‏های خود را به نمایش گذاشته‌‏اند.

در این نمایشگاه غرفه‏‌هایی از محصولات شهرستان‏های ری،‌فیروزکوه، دماوند،‌ورامین،‌اسلامشهر، پردیس، ملارد و … برپا شده و محصولات و دستاوردهای روستاهای این شهرستان‏ها در معرض دید عموم قرار گرفته است.

علی فرجی دهیار روستای قمصر در این نمایشگاه با اشاره به حضور روستاییان گفت: انسان وقتی این همه هنر، تلاش، عشق و علاقه را برای برگزاری این نمایشگاه می بیند احساس خوبی می کند و بر این اساس تلاش خودمان را برای برپایی هر چه بهتر این نمایشگاه انجام می دهیم.

دهیار روستای قمصر در ادامه با اشاره به بازار مصرف روستائیان افزود: ما باید بازار مصرف برای روستائیان را تعریف و آماده کنیم زیرا روستائیان کالاهای مرغوب تری را با هزینه ی کمتری تولید می کنند.

سومین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای دهیاری‌ها و روستاهای استان تهران از 3 اسفند ماه در این روستا مورد بازدید عموم قرار می گیرد و دهیاری روستای قمصر از تمامی اهالی این روستا و شهروندان استان تهران دعوت می نماید تا از این نمایشگاه بازدید نمایند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 56527626 تماس حاصل فرمایند.

DSCF6992DSCF7127DSCF7110

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.