آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نماینده مجلس: بانک ها در پرداخت تسهیلات به تولید کنندگان کارشکنی می کنند

به گزارش راگانیوز ؛ سید فرید موسوی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هم اندیشی مدیریت شهری و روستایی بخش کهریزک اظهار داشت: ۵۳ طرح توسعه شهری و روستایی ری با تسهیلات مصوب ۷۸۱ هزار و ۵۴۴ میلیون ریال به بانک های عامل معرفی شده اند که از این میزان ۱۷ طرح با اعتبار ۳۰۰ هزار و ۸۱۷ میلیون ریال موفق به انعقاد قرار داد با بانک ها شده اند.
به گفته وی، از این تعداد ۹ طرح با مبلغ مصوب ۱۲۱ هزار و ۹۴۹ میلیون ریال در این شهرستان موفق به دریافت تسهیلات شده اند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: پیش بینی می شد با پرداخت این میزان تسهیلات، یک هزار و ۵۶۵ شغل جدید در این شهرستان ایجاد شود که این امر به خوبی محقق نشد.
وی با اشاره به اینکه در شهر تهران طی یک سال گذشته ۲۲ طرح با تسهیلات مصوب ۴۵۱ هزار و ۷۳۲ میلیون ریال به بانک های عامل معرفی شده اند، گفت: از این تعداد، ۶ طرح موفق به دریافت تسهیلات به مقدار ۵ هزار و ۱۲۷ میلیون ریال و اشتغالزایی ۱۰ نفر شده اند.
موسوی یادآور شد: علاوه بر این، هفت طرح در شهرستان شمیرانات و چهار طرح نیز در شهرستان اسلامشهر تسهیلات لازم را دریافت و به بهره برداری رسیده اند.
وی بیان کرد: بانک های عامل در شرایط اقتصادی حساس کنونی باید بیش از گذشته در جهت رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار کشور تلاش کنند.
موسوی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جدیت به دنبال حل مشکلات صنعتگران و کارآفرینان هستند، عنوان کرد: حل مشکلات کارگران سنگبری ها و ذوب فلزات با اداره کار و تامین اجتماعی توسط نمایندگان تهران پیگیری و در حال بررسی است.
وی ادامه داد: مشکلات پرداخت ارزش افزوده انبارداران شهرستان ری نیز با حضور نمایندگان بخش خصوصی از جمله اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون بررسی و راهکارهای لازم اتخاذ شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تکمیل بخش هایی از کمربندی دوم تهران که در محدوده شهر کهریزک قرار دارد، پس از سفر استانی وزیر راه در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گرفته و این طرح تا نیمه دوم سال ۹۸ اجرایی می شود.
جلسه هم اندیشی مدیریت شهری و روستایی بخش کهریزک امروز چهارشنبه با حضور سید فرید موسوی نماینده مجلس شورای اسلامی، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاهای بخش کهریزک و دهیاران در بخشداری کهریزک برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.