آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات باید در متن مردم حضور داشته باشند

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، محسن علیجانی زمانی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح دومین دفتر مجمع نمایندگان تهران در شهرری، مهمترین رویکرد نمایندگان در مجلس دهم نظارت بر حسن اجرای قوانین است.

وی افزود: نمایندگان مجلس برای احصای مشکلات جامعه باید در متن مردم حضور داشته باشند.
علیجانی زمانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که ری را قبله تهران نامیده اند، گفت: شهرری مهد پرورش شهدا و مشاهیری است که نام ری را در طول تاریخ پر آوازه کرده اند و لذا به دنبال این هستیم که این شهرستان بتواند هویت سیاسی و اجتماعی خود را کسب کند.
وی با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرری در دی ماه ۹۴، گفت: طبق توافق با وزیر رفاه و پیگیری فرماندار شهرری عملیات احداث بیمارستان میلاد جنوب تهران به زودی در شهرستان ری آغاز می شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: بخش هایی از بیمارستان شهدای هفتم تیر طبق مصوبات رییس جمهور و به منظور ارائه خدمات بهتر به بیماران این منطقه جنوبی افتتاح شد.
علیجانی زمانی با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف نمایندگان مجلس رفع موانع تولید و مشکلات اقتصادی است، بیان کرد: ارتقاء امور کشاورزی و صنعت از مهم‌ترین دغدغه نمایندگان و مسئولان است که با کمک و یاری مردم و مسئولان این امر نیز در شهرری برطرف می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.