آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نوسازی قلعه دولت‌آباد شهرری امکان‌پذیر شد

به گزارش راگانیوز ، ابوالفضل حیدری از بهسازی معابر داخل محدوده قلعه دولت‌آباد و آغاز روند نوسازی بافت فرسوده این محدوده قدیمی خبر داد.

وی با بیان این خبر گفت: محدوده قلعه دولت‌آباد با مساحتی بالغ بر ۲ هکتار و ۳۷ پلاک فرسوده از محدوده‌های بافت فرسوده منطقه ۲۰ محسوب می‌شود که نوسازی بخش اعظمی از املاک آن به‌دلیل عدم دسترسی معابر داخلی این محدوده به معابر اصلی تاکنون امکان‌پذیر نبوده است.

قائم مقام شهرداری منطقه ۲۰ تهران با اشاره به این‌که نوسازی محدوده بافت فرسوده قلعه دولت‌آباد همواره از اولویت های مدیریت شهری بوده است، افزود: با آزادسازی ۴۰۰ مترمربع از املاک واقع در تقاطع خیابان دهخدا با کوچه شعبانعلی، دسترسی به خیابان اصلی امکان پذیر و در نهایت زمینه ساخت و ساز و نوسازی املاک واقع در محدوده بافت فرسوده قلعه دولت‌آباد فراهم شد.

وی به بهسازی معابر داخلی محدوده قلعه دولت‌آباد نیز اشاره کرد و ادامه داد: به منظور افزایش رضایت‌مندی و ترغیب شهروندان و مالکان برای نوسازی، ۷۰۰ مترطول کانیو در معابر داخلی این محدوده احداث شد و همچنین ۵۰۰ تن آسفالت نیز برای مرمت روکش آسفالت در سطح معابر آن توزیع شده است.

حیدری در پایان یادآور شد: بر اساس ابلاغ قانون احیای بافت فرسوده در سال ۸۹، منطقه ۲۰ دارای ۷ هزار و ۷۶۴ پلاک بافت فرسوده بوده است که تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ پلاک آن در ۱۵ محله این منطقه جنوبی نوسازی شده اند و مابقی نیز در فرآیند نوسازی قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.