آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نیازهای عمرانی محله‌های کم‌برخوردار منطقه 20 تهران رفع شد

خبرگزاری فارس: نیازهای عمرانی محله‌های کم‌برخوردار منطقه 20 تهران رفع شد

به گزارش راگانیوز، سید احمد صفوی ظهر امروز در جریان بازدید از محله‌های کم‌برخوردار منطقه 20 تهران اظهار داشت: رسیدگی به محله‌های کم‌برخوردار و رفع نیازهای مختلف این محله‌ها در اولویت مدیریت شهری قرار گرفته و تاکنون ده‌ها فعالیت عمرانی در قالب لکه‌گیری معابر، پیاده‌روسازی، مرمت انهار، بهسازی جداول فرسوده و همسطح‌سازی دریچه‌ها در سه محله اولویت‌دار منطقه 20 انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های عمرانی این طرح، 41 موقعیت مکانی را پوشش داده است، افزود: اجرای 2 هزار و 89 مترمربع پیاده‌روسازی، 2 هزار و 195 مترمربع لکه‌گیری معابر اصلی و فرعی، بیش از 2 هزار متر طول مرمت انهار و جداول فرسوده و همچنین 50 مورد همسطح‌سازی دریچه از جمله موارد انجام شده در محله‌های منتخب بوده است.

شهردار منطقه 20 تهران با بیان اینکه افزایش رضایتمندی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان همواره از اولویت‌های مدیریت شهری است، ادامه داد: علاوه بر فعالیت‌های عمرانی، اقدامات اجتماعی، فرهنگی، ترافیکی و امور شهری نیز برای محله‌های منتخب پیش‌بینی شده است که بر اساس زمان‌بندی انجام شده اجرا می‌شود.

صفوی یادآور شد: برقراری تعادل و توزیع یکسان امکانات و خدمات اجتماعی، ترافیکی، عمرانی و امور شهری در تمامی محله‌های این منطقه جنوبی از مهم‌ترین اهداف طرح رسیدگی به محله‌های منتخب است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.