آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

هماهنگی و برنامه ریزی جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان

به گزارش راگانیوز به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهریزک، جلسه ستاد اوقات فراغت به منظور هماهنگی و برنامه ریزی جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان منطقه با حضور افضلی نیا ریاست آموزش و پرورش کهریزک، معاونت پرورشی و تربیت بدنی، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی، معاونت آموزش متوسطه، معاونت آموزش ابتدایی، مسئول حراست، مسئول ارزیابی و عملکرد و دیگر کارشناسان این اداره برگزار گردید.

افضلی نیا ریاست آموزش و پرورش کهریزک ضمن اعلام این خبر، افزود: باید غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان توام با نشاط و شادابی باشد و دانش آموزان از این فرصت برای بروز خلاقت و هنرهای خود استفاده کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: پایگاه های تابستانی فرصتی مناسب برای شناسایی استعداد دانش آموزان بوده و باید در جهت تقویت و سوق این استعدادها تلاش کرده و گام موثری برداریم.

افضلی نیا همچنین تصریح کرد: کلیه آموزشگاه ها با توجه به شیوه نامه، برنامه ریزی لازم را برای ایجاد پایگاه اوقات فراغت به عمل آورند.

شایان ذکر است اعضای حاضر در این جلسه پیرامون برنامه های پیش بینی شده در جهت استفاده کارآمد دانش آموزان از اوقات فراغت خود در ایام تابستان با یکدیگر به گفتگو پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.