آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش امر به معروف و نهی از منکر در شهرری برگزار شد

 

راگا نیوز: همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور علما و ائمه جماعات شهرری برگزار شد.
همایش امر به معروف و نهی از منکر در شهرری برگزار شد
 

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس، لحظاتی پیش همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور علما و ائمه جماعات شهرری برگزار شد.

شهردار منطقه 20 در همایش امر به معروف و نهی از منکر این منطقه که با حضور قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور،‌ قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد، از مشارکت بیش از 40 هزار شهروند این منطقه در همایش و کارگاه‌های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در سطح محله‌های 22 گانه منطقه 20 خبر داد.

عظیم بابایی اظهار داشت: 150 فعالیت مشارکتی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر با حضور بیش از 40 هزار شهروند، طی 9 ماهه گذشته در سطح محله‌های 22‌ گانه این منطقه انجام شده است.

وی بر اهمیت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: فعالیت‌های مورد اشاره در قالب 31 همایش، 24 کارگاه آموزشی، 10 مسابقه کتابخوانی، اردوهای آموزشی_تفریحی، پنج مراسم سخنرانی، برپایی هفت نمایشگاه کتاب در سطح محله‌های 22 گانه و با محوریت مساجد و مراکز فرهنگی و سراهای محله برگزار شده است.

شهردار منطقه 20، هویت بخشی به سیمای بصری شهر با مضامین حجاب و عفاف و تذکرهای مذهبی و توزیع 500 جلد کتاب در بین شهروندان و اقشار تأثیرگذار را از دیگر اقدامات این منطقه در زمینه ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برشمرد.

وی فعالیت مدیران محله و شورایاری‌های منطقه 20 را مثبت ارزیابی کرد و افزود: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سطح محله‌ها به مدیران محله واگذار شده است که ایجاد پیوستگی اجتماعی و حضور حداکثری شهروندان در برنامه‌های مشارکتی محله محور از نتایج مهم این امر است.

گفتنی است، همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین میثم امرودی قائم مقام معاونت اجتماعی_فرهنگی شهرداری تهران، جواد صادق‌زاده قائم مقام ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور، مصطفی خرسندی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور، شهردار منطقه، قائم مقام شهردار، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 و علما و ائمه جماعات شهرری در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 برگزار شد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.