آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش بازرسان فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان تهران برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بازرسان فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان تهران برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، صبح امروز همایش دوره‌ای بازرسان فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان تهران با حضور مدیرکل بازرسی استانداری تهران، فرماندار ویژه شهرستان ری، شهردار کهریزک و بازرسان نهادهای زیرمجموعه استانداری تهران به میزبانی شهرداری کهریزک در مجموعه توریستی و اقامتی «شاهکار» برگزار شد.

قدرت‌الله سیف، مدیرکل بازرسی استانداری تهران بازرسان را چشم و گوش نهادهای دولتی و شهرداری‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: مدیران نهادها به دلیل وسعت دامنه فعالیت و مشغله کاری ممکن است نتوانند از همه مشکلات و کاستی‌های نهاد زیرمجموعه خود باخبر شوند از این رو بازرسان می‌توانند به عنوان چشم و گوش و بازوی کمکی فرمانداران و شهرداران، مشکلات درون سازمانی را رصد و قبل از هرگونه برخوردی با نیروهای انسانی آن را به مدیر خود اطلاع‌رسانی و سپس برای رفع مشکل چاره‌جویی و اعمال قانون کنند.

وی در ادامه بیان داشت: اکنون ما به دنبال چشم‌اندازی هستیم که بتوانیم نگاه و رویکرد بازرسان را از نگاه صرفا انتقادی به سوی بینش تشویقی نیز سوق دهیم. با نهادینه شدن این فرهنگ از سوی اداره کل بازرسی در بین بازرسان استان تهران، از این پس بازرسان در کنار نظارت بر کاستی‌ها و مشکلات مجموعه خود، یافتن فعالیت‌ها و اقدامات مثبت مجموعه، شناسایی نیروهای انسانی اخلاق‌مدار و تشویق و معرفی آن‌ها به مدیر خود را نیز باید در دستور کار خود قرار دهند و فعالیت بازرسان باید براساس تعامل با مدیران شکل بگیرد.

فرماندار ویژه ری، گردهمایی بازرسان نهادهای استان تهران را فرصت مغتنمی برای هم‌اندیشی و استفاده از تجربیات این قشر برشمرد و گفت: بازرسان دارای شغل و منزلت حساسی هستند و می‌توانند در محیط کار خود تاثیر بسزایی در به چالش کشیدن امور یا ارتقای سلامت نهاد داشته باشند از این رو این افراد باید در خدمت‌گذاری خود نهایت دقت و سلامت عمل را رعایت کنند تا مبادا از مسیر اصلی رسالت خود منحرف شوند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبر معظم انقلاب شهید آیت‌الله <fo< font=””>النمر را شهید امر به معروف نامید که در اوج مظلومیت به شهادت رسید و اظهار داشت: از درگاه خداوند متعال خواستاریم تا به برکت خون این شهید، آل‌سعود را به سزای اعمال خود برساند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.