آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش بزرگ ایثارگران در ری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ ایثارگران در ری برگزار می‌شود

به گزارش راگانیوز ، همایش بزرگ ایثارگران شهرستان ری در مصلای بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار می‌شود.

نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی همایش بزرگ ایثارگران شهرستان ری سه‌شنبه شب با حضور اعضا برگزار شد.

در این جلسه ضمن تدوین برنامه‌ها و شیوه همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان، کمیت‌‌ها و مسئولان آن برای برگزاری هر چه بهتر همایش بزرگ ایثارگران نیز مشخص شدند.

آمادگی فرمانداری ویژه ری برای برگزاری باشکوه همایش بزرگ ایثارگران شهرستان ری

معاون سیاسی انتظامی فرماندار ویژه شهرستان ری طی سخنانی در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بزرگ ایثارگران اظهار داشت: بر خود می‌بالیم که یادواره و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در شهرستان ری برگزار می‌شود.

هادی تمهیدی گفت: با هیچ قیمت و درصدی نمی‌توان به این عزیزان که جان خود را برای انقلاب گذاشته‌اند، ارزش گذاشت. ارزش شهدا، جانبازان و ایثارگران قیمت ندارد چرا که آنان با خدا معامله کردند و هر کاری برایشان انجام شود، ناچیز است.

معاون فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان کرد: حوزه فرمانداری تمام تلاش و کمک برای این یادواره انجام خواهد داد.

خانه ایثارگران سال 81 تشکیل شد

محمد یزدان‌پرست، دبیرکل خانه ایثارگران کل کشور نیز طی سخنانی ضمن تسلیت ایام محرم گفت: از سال 81 این خانه با هدف ارایه خدمات به جانبازان و ایثارگران تشکیل شده است.

وی ادامه داد: به‌عنوان یک جانباز و بسیجی درد و آلامی که عزیزان جانباز و ایثارگر از جنگ با خود به یادگار دارند را درک می‌کنم و متاسفانه برخی مدیران با این عزیزان بداخلاقی کرده و برخورد خوبی نداشته‌اند و تصمیم گرفته‌ام با مسئولیتی که دارم تا حد توان به مشکلات این عزیزان رسیدگی کنم به دلیل آن‌که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی باید حفظ شود و وظیفه شرعی و قانونی و رضای خداوند را به‌دست آورده‌ایم.

دبیرکل خانه ایثارگران کل کشور بیان داشت: امام راحل آن زمان اعلام کرده بودند، املاکی که از خاندان شاه ملعون به جا مانده بفروشید و به مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران رسیدگی کنید.

وی با اشاره به این‌که بسیج و سپاه جایگاه مقدسی است، گفت: ان‌شاءالله بتوانیم نخستین گام که برگزاری یادواره است را به خوبی انجام دهیم و در ادامه کارهایی در دست اجرا خواهیم داشت که به مشکلات آنان رسیدگی شود.

همه مدیون شهدا و جانبازان هستیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) ضمن تسلیت شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایش گفت: همه ما مدیون شهدا و جانبازان هستیم و آنچه را که در توان داشته باشم برای هر چه بهتر برگزار شدن همایش بزرگ ایثارگران انجام خواهم داد و حوزه بسیج شهرستان نیز آمادگی دارد تا در این کار بزرگ، حضور موثری داشته باشد.

علی طلوعی ادامه داد: 3 هزار مدیرکل طراز اول در کشور وجود دارد و از طرفی 219 هزار شهید تحویل این انقلاب و نظام داده شده است به ازای هر نفر از این مدیران 72 نفر شهید شدند که ما این مسؤولیت را عهده‌دار شده‌ایم و به همین دلیل در قبال این شهدا بدهکار هستیم و هر کاری از دستمان برمی‌آید باید برای این عزیزان و خانواده‌های معظم شهدا انجام دهیم.

تجلیل از رشادت‌های ایثارگران وظیفه همگان است

مشاور عالی و مدیر خانه ایثارگران جنوب استان تهران در ادامه این مراسم گفت: برای برگزاری هر چه بهتر یادواره تا کنون چندین جلسه با حضور اعضا که خود از ایثارگران هستند، برگزار شده است و کمیته‌ها و کارگروه‌های مربوطه تشکیل و مسئولیت‌ها مشخص شده است.

اکبر حیدریان با تاکید بر این‌که تجلیل از رشادت‌های جوانان غیور میهن اسلامی در دوران دفاع مقدس وظیفه همه است، اظهار داشت: برای برگزاری مراسم یادواره برنامه‌هایی از قبیل سخنران، تواشیح، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته شده است.

مشاور عالی و مدیر خانه ایثارگران جنوب استان تهران عنوان کرد: برای سخنرانی این مراسم باشکوه از مسئولان بلندپایه کشوری و لشکری دعوت به‌عمل آمده است.

حیدریان زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت را مقدس دانست و بیان داشت: در این مراسم تمام خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرهای استان تهران دعوت شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.