آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش بهینه‌سازی مصرف انرژی در قرچک برگزار می‌شود

به گزارش راگانیوز ، مصطفی زینت‌بخش صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بهینه‌سازی مصرف انرژی این شهرستان اظهار کرد: با فرهنگ‌سازی برای بهینه‌سازی مصرف انرژی‌های موجود و آموزش برای درست مصرف‌کردن، می‌توانیم گام‌های توسعه را در جامعه به‌‌صورت دقیق و حساب‌ شده  برداریم.

وی تأکید کرد: نقش ارگان‌های دولتی شهرستان قرچک در راستای اجرای راهکارهای نوین بهینه‌سازی مصرف انرژی مهم است.

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار قرچک تصریح کرد: همایش بهینه‌سازی مصرف انرژی در تاریخ 24 اردیبهشت‌ماه سال جاری با‌‌حضور رضا انجم‌شعاع معاون حقوقی، مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو و با اهداف بهینه‌سازی و فرهنگ‌سازی مصرف انرژی با‌حضور کشاورزان، صنوف، صنعتگران، اصحاب رسانه و دیگر اقشار مختلف جامعه در محل کانون فرهنگی ملائک برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان مکلف هستند که در مصارف خانگی، تجاری و صنعتی؛ مشترک نمونه را در خصوص مصرف بهینه در همایش مذکور مورد تجلیل قرار دهند.

زینت‌بخش گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان که بر‌اساس دستورالعمل‌ها و مصوبات هیأت‌ وزیران در‌خصوص کاهش مصرف انرژی در ادارات اقدامات مؤثری انجام دهند، در این همایش مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی در پایان از دانشگاه‌های پیام نور و علمی‌کاربردی اریکه پرسپولیس  خواست که پس‌ از این همایش، همایشی با عنوان علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در شهرستان برگزار کنند.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.