آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا در شهرستان ری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، هم‌زمان با شب وفات حضرت ام‌البنین (س) مراسم عزاداری با حضور حسین نصرالله رئیس بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان ری، ستارخانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر در آستان مقدس امامزاده ابوالحسن (ع) برگزار شد.
در این مراسم که با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدیان و مدیحه‌سرایی حاج احد قدمی و کربلایی حنیف طاهری همراه شد، با تأسی از بانوان بزرگ اسلام همچون حضرت ام‌البنین (س) که همواره مدافع اسلام، ولایت و انقلاب بودند، از صبر و بردباری مادران و همسران شهدا در دوران دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.
همچنین در این مراسم بابیان اینکه سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) فرصت مناسبی برای بازخوانی سبک زندگی این بانوی فداکار اسلام است، بر پاسداشت مادران شهدا، توجه به اهداف شهدا و کلیدواژه‌های مرتبط با شهدا رسالت امروز و فردای جوانان، مردان وزنان جامعه اسلامی تأکید شد.
گفتنی است در ادامه این مراسم ضمن عزاداری و اجرای کلیپی از دلاورمردیها و ایثارگری‌های شهدا از مادران و همسران شهدا که هم همسر و هم فرزند خود را درراه آرمان‌های انقلاب تقدیم کرده بودند، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
ایثار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.