آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش دوچرخه‌سواری در جوار حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش دوچرخه‌سواری در جوار حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برپا می‌شود

به گزارش راگانیوز ، ابوذر ریاضی ظهر امروز در جریان بازدید از محل برپایی همایش دوچرخه‌سواری منطقه 20 تهران اظهار داشت: همزمان با عید سعید قربان و به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری و حمل و نقل پاک، همایش دوچرخه‌سواری در مسیر 1.5 کیلومتری بلوار شهدای ایرانیت واقع در خیابان سلمان فارسی با حضور صدها نفر از دوچرخه‌سواران و ورزشکاران این منطقه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با اجرای این برنامه ورزشی، ورودی و خروجی بلوار شهدای ایرانیت از خیابان سلمان فارسی مسدود می‌شود، افزود: تمامی موارد ایمنی برای ورزشکاران در طول مسیر پیش‌بینی شده است و عوامل پلیس راهور، ستاد شهر سالم و نیروی انتظامی در این برنامه حضور دارند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه 20 تهران ادامه داد: مسیر پیش‌بینی شده برای همایش دوچرخه‌سواری، از لحاظ موارد ایمن‌سازی از جمله تابلوهای ترافیکی، خط‌کشی و روکش آسفالت جزء مسیرهای ویژه و نمونه این منطقه است.

ریاضی به اهمیت ترویج استفاده از دوچرخه به‌عنوان یک وسیله نقلیه پاک در سفرهای درون‌شهری اشاره کرد و ادامه داد: برپایی همایش‌های همگانی دوچرخه‌سواری همواره از اولویت‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک بوده و در مناسبت‌های مختلف اجرای این برنامه ورزشی در دستور کار مدیریت شهری است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه 20 تهران یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش عمومی، باید به همراه دوچرخه شخصی و کلاه ایمنی ساعت 8 صبح روز دوشنبه، مورخ 22 شهریور ماه جاری در خیابان سلمان فارسی، بلوار شهدای ایرانیت حاضر شوند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس 06-55966605 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.