آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برگزار شد

همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، در این همایش که مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، محمود نوابی، رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و خانم نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد نیز حضور داشتند از شرکت های برتر کشور در زمینه حمایت از مصرف کنندگان تجلیل شد.

حیدری ملایری، مدیرعامل شرکت پاکسان که در این همایش تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرده بود به خبرنگار ما گفت: با توجه به تغییر و تحولات در عرصه تولید، مصرف­کنندگان جامعه ممکن است متحمل ضرر یازیان­های احتمالی شونداما تولیدکنندگان در چرخه تولید و عرضه از تحمیل هرگونه ضرر و زیانی به مشتری باید جلوگیری کنند و استراتژیی را در پیش بگیرند که مشتریان محصول را به مصرف‌کنندگان وفادار تبدیل نمایند.

وی در ادامه با اشاره به دریافت تندیس زرین از پانزدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان  توسط پاکسان یادآورشد: لازم است در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تدابیری اتخاذ شود تا تولیدکنندگان و عرضه­کنندگان کالاها در مسیر تولید وعرضه کالا، ضمن احساس مسئولیت برای ارتقاء کیفیت کالاها با قیمت مناسب، از انگیزه­های لازم و کافی برخوردار بوده و مشتری هایی که به قیمت و کیفیت یک محصول اطمینان کرده اند را دلسرد نکنند.

مدیرعامل شرکت پاکسان سپس به توانمندی‌ها و افتخارات شرکت پاکسان اشاره کرد و یادآور شد: شرکت پاکسان در چندسال گذشته این افتخار را داشته که به عنوان یکی از شرکت‌های رعایت کننده‌حقوق مصرف‌کنندگان معرفی شود چرا که این مجموعه به عنوان شرکتی بزرگ و فعال در زمینه تولید مواد شوینده و بهداشتی؛ حقوق مصرف‌کنندگان را به عنوان یک اصل همیشه در نظرداشته است.

به گفته وی، حمایت از حقوق تولیدکنندگان بدون در نظر گرفتن حقوق مصرف‌کنندگان امکان پذیر نیست و دریافت این تندیس مسئولیت و تعهد شرکت پاکسان را در قبال مصرف‌کنندگان محصولات این شرکت صدچندان می‌کند.

حیدری ملایری در ادامه با تاکید بر اینکه با حفظ حقوق مصرف‌کننده در حقیقت حق‌الناس رعایت می شود خاطرنشان کرد؛پاکسان جایگاه مصرف کننده را محترم شمرده و همواره تلاشی مؤثر در جهت ارتقاء رضایت مصرف کننده نموده است وبه عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی خود همواره سعی بر آن داشته،ضمن رعایت حقوق مصرف کننده با حضور در همایش روز ملی مصرف کننده خود را ارزیابی نماید تا ضمن ارج نهادن به حقوق مشتریان، همگام با سازمانهای مردم نهاد پاسخ مناسبی به سال‌ها اعتماد مصرف کنندگان وفادار خود ارائه دهد.

359 بنگاه اقتصادی در فرآیند ارزیابی شرکت کردندکه گروه پاکسان برای 14سال پیاپی موفق به کسب تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان ‌شد و برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات این مجموعه اضافه شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.