آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش نقش شوراها در توسعه شهرری برگزار می شود

به گزارش راگانیوز ، حسن خلیل آبادی شامگاه دوشنبه در یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری گفت: این همایش با 6 کارگروه فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری، عمران و شهرسازی، سلامت محیط زیست، حقوقی و نظارت و کارگروه برنامه ریزی و بودجه برگزار خواهد شد.
وی هدف اصلی این همایش را شناسایی پتانسیل ها و استعدادهای این شهرستان در جهت هم افزایی بیشتر دستگاه های دولتی و بخش خصوصی عنوان کرد، گفت: شناسایی مشکلات شهری و دستیابی به راهکارهای مناسب از مهمترین اهداف این کارگروها است.
خلیل آبادی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان استانداری تهران، فرمانداری و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای ری در این همایش حضور خواهند داشت، اظهار کرد: تبادل نظر اعضای شوراهای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم با مسئولان اجرایی و نمایندگان قوه مقننه به عنوان نهاد قانونگذاری کشور می تواند در اصلاح قوانین به نفع مردم و پیشبرد امور جاری شهرستان بسیار مفید واقع شود.
وی تعداد اعضای هر کارگروه را 25 تا 55 نفر عنوان کرد و افزود: حضور کارشناسان با نظرات متفاوت در این کارگروه ها می تواند راهکارهای نوینی در جهت رفع مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ری ایجاد کند و موجبات توسعه شهرستان را فراهم نماید.
خلیل آبادی در بخش دیگر سخنان خود به اعیاد شعبانیه و میلاد امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: امام زین العابدین(ع) با توجه به اینکه فاجعه هولناک دشت کربلا و شهادت تمامی اهل بیت خود را دید و در زمان خفقان خلفای عباسی زندگی کرد ولی هرگز از مسئولیت الهی و اجتماعی خود دست نکشید.
وی ادامه داد: تمامی مسئولان کشور باید با الگو قرار دادن این امام معصوم مسئولیت های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی خود را به بهترین وجه ممکن انجام دهند.
در تقویم رسمی کشور، روز نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز شوراها نامگذاری شده است.
یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری عصر دوشنبه با حضور خلیل آبادی عضو شورای اسلامی تهران ری و تجریش و جمعی از اعضای شوراهای اسلامی باقرشهر، کهریزک، حسن آباد فشافویه و قیام دشت در شهرری برگزار شد.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.