آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش ۳۰۰۰ دانش آموز رأی اولی در شهرری برگزار شد

 

به گزارش راگانیوز ، همایش ۳۰۰۰ دانش آموز رأی اولی شهرری با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری تهران، فرماندار شهرستان ری، معاون پژوهش و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری در کانون سمیه برگزار شد.

بهروز نصیری  با بیان اینکه انتخابات تعیین کننده سرنوشت کشور است، گفت: شما دانش آموزان با حضور در انتخابات به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و در سرنوشت سیاسی کشور شرکت می کنید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری تصریح کرد: مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور از وظایف وتکالیف هر فرد است چرا که انتخابات  از عوامل استوارکننده پایه‌های نظام است و باید در این انتخابات حضوری باشکوه داشته باشیم.

وی ادامه داد: نسل جوان جامعه نقش تأثیرگذاری در تصمیمات مهم ایفا می کنند و با توجه به این نکته که دانش آموزان سرمایه و آینده سازان این نظام محسوب می شوند، با درک این شرایط مهم و حساس می توانند با حضور پرشور خود حماسه ماندگاری را در صحنه سیاسی کشور ثبت کنند.

نصیری بیان کرد: امسال ۳۰۰۰ دانش آموز در شهرری با رسیدن به سن تکلیف سیاسی می توانند  با مشارکت حداکثری در انتخابات، سرنوشت کشور را با دستان خود رقم بزنند و در اقتدار نظام اسلامی سهیم باشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری با اشاره به ایثارگری های دانش آموزان در دفاع مقدس گفت: دانش آموزان وظیفه دارند با حضور در صحنه های سیاسی مانند انتخابات تداوم ایثارگری ها را حفظ کنند.

افتاب ری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.