سالاری در این نشست با اشاره به اینکه میدان بزرگ میوه و تربار با ۲۷۰ هکتار وسعت و ۱۳۶۰ واحد تجاری، بزرگترین مرکز تجاری کشور است و روزانه بیش از ۲۰ هزار خودرو و بین ۷۵ تا ۱۰۰ هزار نفر در این میدان برای عرضه و خرید میوه و تره بار آمد و رفت می کنند؛ بر آمادگی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران جهت هرگونه همکاری با آبفای منطقه جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب تاکید کرد.

پس از پایان این دیدار و تفاهم های صورت گرفته در خصوص استفاده از فضاهای تبلیغی میدان میوه و تره بار، نخستین بنرهای صرفه جویی در مصرف آب در چند نقطه از میدان نصب شد و تراکت های دعوت به صرفه جویی و مدیریت مصرف آب در سطح میدان و واحدهای تجاری توزیع شد.