آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

هیات های مذهبی باید مشکلات کشور را برای مردم تببین کنند

به گزارش راگانیوز ؛ حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) افزود: راه و مکتب امام حسین(ع) ایجاب می کند تا در این دهه هیات مذهبی و پیروان راستین این امام بزگوار مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را که دشمنان برای نظام اسلامی درست کرده اند را به مردم بازگو کنند.

وی ادامه داد: دهه محرم فرصت مناسبی برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر است تا ارزش های اسلامی در میان نسل جوان کشور حفظ شود.
ابراهیمی با اشاره به اینکه دشمنان از طریق انبوهی از رسانه و فضای مجازی با تحریف و دروغ سازی دیانت، اقتصاد، سیاست و ارزش های جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده اند عنوان کرد: امروز باید آحاد ملت ایران را با هر گونه وسیله اطلاع رسانی از جمله تریبون های نماز جمعه، هیات مذهبی و سایر رسانه نسبت به اهداف شوم دشمنان آگاه کرد.
وی اضافه کرد: دشمنان ملت ایران با ایجاد جنگ اقتصادی، جنگ روانی و تبلیغات گسترده علیه نظام اسلامی به دنبال دلسرد کردن مردم نسبت به مسئولان کشور و ناکارآمد جلوه دادن آنها به مردم هستند.
ابراهیمی با بیان اینکه واقعه کربلا درس بزرگی برای بشریت است اظهار داشت: دشمنان سفاک، خونخوار و جنایتکار ملت ایران که زیر پرچم به ظاهر اسلامی دست به کشتار کودکان و زنان باردار می زنند باید بدانند که بار دیگر تاریخ تکرار خواهد شد و آنان مانند لشکر یزیدیان رسوای خاص و عام خواهند شد.
وی در ادامه پیروی از مکتب عاشورا و امام حسین(ع) را تنها راه نجات بشریت و حل مشکلات منطقه و جهان ارزیابی کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها نظام مبتی بر امامت و ولایت در جهان است که به راستی ادعای حقانیت دارد و باید سایر کشورها نیز از این تجربه الگو برداری کنند.
ابراهیمی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه سیدالشهداء(ع) همواره در گره گشایی، حل نیازهای مردم پیش قدم بود تاکید کرد: مسئولان نظام اسلامی ایران باید با پیروی از امام حسین(ع) در راه تامین نیازهای مرد، خدمت بی منت و جهادی تلاش کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.