آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

والیبالیست های نوجوان تیم ملی با سالمندان آسایشگاه کهریزک دیدار کردند

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک، والیبالیست های نوجوان تیم ملی که در اردوی آماده سازی برای شرکت در مسابقات جهانی آرژانتین بسر می برند با حضور در میان سالمندان و بیماران مبتلا به ام اس از آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید کردند.

کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان به همراه ملی پوشان از بخش های مختلف آسایشگاه و اسکان سالمندان دیدار و با اهدا شاخه گل به هر یک از این عزیزان، برای آنان در سال جدید آرزوی سلامتی و تندرستی کردند.

مقصد بعدی ملی پوشان کشورمان ساختمان گل یاس محل زندگی مددجویان مبتلا به ام اس بود که توسط یکی از پزشکان در مورد بیماری ام اس و عوارض ناشی از آن توضیحاتی ارائه دادند.

دکترعلی سرایی هم اکنون به عنوان یکی از اعضای موسسین انجمن ام اس ایران است و سالهاست به دلیل ابتلا به این بیماری ساکن ساختمان گل یاس آسایشگاه کهریزک شده و روزگار را در این خانه بزرگ سپری می کند.

محمد وکیلی سر مربی تیم ملی نوجوانان کشورمان در پایان این دیدار ضمن تشکر از مسوولین در فراهم ساختن امکان حضورشان در این مجموعه ، آسایشگاه کهریزک را مامنی بزرگ برای سالمندان و معلولین دانست که در فضایی سالم و بدور از ناراحتی روزگار خود را می گذرانند.

نوجوانان پرشور و با نشاط تیم ملی والبیال کشورمان با حضور بر سر مزار دکتر حکیم زاده ، بنیانگذار آسایشگاه کهریزک ، با ذکر فاتحه یاد آن عزیز را گرامی داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.