آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

واژگونی کامیون حامل 10 تن گندم در شهر ری

واژگونی کامیون حامل 10 تن گندم در شهر ری
 به گزارش راگانیوز به‌نقل از روابط‌عمومی آتش‌نشانی تهران، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر واژگونی یک دستگاه کامیون با بار گندم، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانان ایستگاه 90 را به شهر ری زیر پل صارمی به سمت خیابان شهید رجایی اعزام کرد.

بهنام ریاضی، رئیس ایستگاه 90 که در محل حادثه حاضر بود در این خصوص اظهار داشت: یک دستگاه خودروی کامیون حامل 10 تن بار گندم در دور برگردان زیر پل واژگون شده و بار آن در سطح جاده پخش و دچار نشت گازوئیل نیز شده بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه راننده بدون هیچ‌گونه آسیبی قبل از رسیدن آتش‌نشانان از داخل خودرو خارج شده بود که نیروهای عملیات پس از بررسی کامل محل حادثه اقدام به قطع جریان برق خودرو کرده و از نشت گازوئیل نیز جلوگیری کردند.

این مسئول اضافه کرد: آتش‌نشانان با پاشیدن خاک موجود در محل بر روی گازوئیل نشت کرده، لغزندگی سطح جاده را بر طرف کرده و پس از حضور جرثقیل راهور خودروی را به حالت اولیه بازگرداندند.

بر پایه این گزارش، عوامل شهرداری منطقه 20 ناحیه 2 نیز اقدام به جمع‌آوری گندم‌ها و پاک سازی سطح جاده کردند و آتش‌نشانان پس از اطمینان از ایمن شدن محل حادثه به مأموریت خود پایان دادند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.