آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

وحدت شیعه و سنی سپری در برابر توطئه دشمنان است

به گزارش راگانیوز ؛ حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری، امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه که در مصلای بزرگ شهرری برگزار شد گفت: یاد خدا در هنگام سختی و ابتلائات به انسان صبر و شکیبایی عطا می‌کند.

وی افزود: خداوند به پیامبر امر کرده که در همه احوال ذکر و یاد او را فراموش نکند از این رو ما نیز به تاسی از پیامبر که الگوی بشریت است باید یاد خدا را در همه احوالات به صورت عملیاتی و کاربردی به کار گیریم.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به سالروز شهادت حضرت ام البنین(س)، ابراز کرد: ایشان همسر شهید و مادر شهیدان بودند بر همین اساس سالروز وفات این بانوی بزرگوار را روز بزرگداشت مادران و همسران شهید نامیدند. حضرت ام البنین از بانوان نمونه تاریخ به شمار می‌روند.

امام جمعه موقت شهرری ادامه داد: ایشان در عفت و پاکدامنی و شجاعت زنی بی‌نظیر بودند حضرت ام البنین زمانی که به ازدواج امیرمومنان علی(ع) درآمدند بیست سال بیشتر نداشتند اما با درکی بسیار خود را کنیز فرزندان حضرت زهرا(س) خطاب کرد.

وی اضافه کرد: جامعه باید چنین زنانی را داشته باشد که شیرمردانی را همچون حضرت عباس پرچمدار اسلام تربیت کرده. امروز متاسفانه برخی والدین در زمینه فرزندآوری حساب مالی را مدنظر می‌گیرند و به تربیت فرزندان فکر نمی‌کنند که آنها را دیندار و ولایتمدار بار بیاورند و این در فرزندآوری اصل است.

وی با اشاره به ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد عنوان کرد این سازمان با دستور امام راحل تاسیس شد تا به محرومان و مستضعفان رسیدگی کند. رهبری در سخنرانی ۲۹ بهمن ارتجاع را تهدید جدی برای انقلاب بیان کرد و مسئولان را از روحیه اشرافی‌گری و ثروت اندوزی پرهیز داد.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب قریب به یک سال است که مدام تاکید می‌کند مسئولان به حقوق‌های نجومی رسیدگی کنند در حالی که این امر دیده نشده امید که نمایندگان مجلس با لایحه دو فوریتی که دادند اقدام جدی در این زمینه صورت بپذیرد و کمک‌رسانی به محرومین در اولویت کار آنها قرار بگیرد.

امام جمعه موقت با اشاره به روز نیکوکاری گفت در جامعه اسلامی همه مسئولان و مردم باید انگیزه داشته باشند تا به محرومین و فقرا رسیدگی کنند.

وی با اشاره به دیدار مسئولان اوقاف سوریه با حضرت آقا گفت: رهبری در این دیدار به وحدت شیعه و سنی تاکید کردند و از حرکت زیرزمینی دشمنان علیه شیعه و سنی هشدار دادند.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد متاسفانه سازمان ملل در بحران یمن ایران را مسبب اصلی دانسته و ما را محکوم می‌کند در حالی که در بحرین جوانان برای حمایت از کشورشان جان خود را از دست می‌دهند اما ما شاهد محکومیت ایران از ناحیه سازمان ملل هستیم.

افتاب ری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.