آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

وزیر فرهنگ با آرمان های امام(ره) تجدید میثاق کرد

به گزارش راگانیوز ؛  سید «عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاونان، مدیران، روسای سازمان های زیرمجموعه، کارکنان این وزارتخانه و اصحاب رسانه و مطبوعات و فرهنگ و هنر همزمان با پنجمین روز از دهه فجر و در چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حرم مطهر امام راحل حضور یافتند و با آرمان های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.
شرکت کنندگان در این آیین معنوی ضمن نثار تاج گل و خواندن فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصحاب رسانه و مطبوعات و فعالان حوزه فرهنگ و هنر کشور در این آیین ضمن خواندن فاتحه، یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز گرامی داشتند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این برنامه معنوی با بیان اینکه امام خمینی(ره) نماد کامل ایمان به خدا و اعتماد به مردم بود، گفت: امام راحل با توکل و ایمان مثال زدنی خود به خداوند، پای به عرصه مبارزه با طاغوت گذاشت و همواره به مردم اعتقاد کامل داشت.
سید عباس صالحی ادامه داد: امام خمینی (ره) از همان روزهای ابتدای آغاز نهضت در سال ۴۲ در هیچ لحظه ای حتی در روزهای سخت زندان و تبعید نسبت به حمایت های بی دریغ مردم شک به دل خویش راه نداد.
وی با بیان اینکه اعتماد قلبی امام راحل پس از پیروزی انقلاب نیز هرگز به مردم متزلزل نشد، اظهار کرد: برگزاری ۱۱ دوره انتخابات در شرایط سخت پس از انقلاب تا زمان رحلت امام خمینی(ره) نشانه و مبین کامل اعتماد امام (ره) به مردم بود.
صالحی تاکید کرد: امروز باید مسوولان کشور از این راهبرد و سیاست اعتماد به مردم و توکل به خداوند امام راحل برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی بهره گیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.