آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

٢ طرح عمرانی در بخش قلعه نو شهرستان ری به بهره برداری رسید

به گزارش راگانیوز , ساختمان دهیاری کریم آباد در مساحت ٤١٠ متر مربع در٢ طبقه ٢١٠ متری با اعتبار سه میلیارد و ٢٠٠ میلیون ریال در مدت ٣٠ ماه احداث شده است.

سالن ورزشی چند منظوره روستای قمی آباد نیز در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع با زیر بنای یک هزار و ٢٠٠ متر مربع با اعتبار ١١ میلیارد ریال در مدت چهار سال احداث شده است و در رشته های فوتبال، والیبال، بسکتبال، تکواندو، ایروبیک و ژیمیناستیک به مردم خدمت رسانی می کند.
فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم گفت: همدلی و همزبانی مسئولان دولتی و ائمه جماعت شهرستان ری باعث شده در طول پنج سال گذشته با تمام محدودیت های مالی دولت، خدمات ارزنده ای در حوزه آب شرب، راه روستایی و درمان قدم های خوبی برداشته شود.
هدایت الله جمال پور یکی از نیازهای اساسی مردم به ویژه جوانان روستاهای کشور و شهرستان ری را توسعه اماکن ورزشی عنوان کرد و افزود: امروز خوشبختانه ٩٥ درصد روستاهای شهرستان ری دارای ظرفیت ورزشی برای مردم و جوانان را دارد تا به این صورت از انحراف جوانان به سمت انواع بزه های اجتماعی کاسته شود.
وی در ادامه یکی از سیاست های دولت را ایجاد اشتغال برای جوانان دانست و عنوان داشت: امروز مهمترین دغدغه دولت تدبیر و امید ایجاد زیر ساخت های لازم برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است که در این زمینه باید نمایندگان مجلس نیز دولت را همراهی کنند.
بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای 40 هزار جمعیت است که در 20 کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد و یکی از مناطق عمده تولید محصولات کشاورزی از جمله گندم و جو است.
هم اکنون 2 شهرک صنعتی ولیعصر و عشق آباد در محدوده بخش قلعه نو واقع شده و این بخش از توابع شهرستان ری با تولید بیش از 55 هزار تن گندم نقش به سزایی در میران تولید این غله را دارد.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.