آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پارکینگ  ضلع غربی ایستگاه مترو شهرری افتتاح شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه  ۲۰ ابوذر ریاضی با بیان این مطلب گفت: یک هکتار از زمین بایر ضلع غربی ایستگاه متروی شهرری در خیابان شهیدرجایی برای پارک ۵۰۰ خودرو و بهره مندی مسافران این ایستگاه آماده سازی شده است .

ریاضی اظهار داشت: این پارکینگ  که به عنوان مسکنی برای آرام سازی ترافیکی خیابانهای اطراف ایستگاه متروی شهرری محیا شده است دارای  ظرفیت پارک ۱۰۰۰ خودرو بوده  و باعث افزایش  رفاه  و کاهش دغدغه شهروندان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی خواهد بود.

وی ادامه داد: این محل در خیابان شهید رجایی ( جنوب به شمال ) بعد از خیابان شهدای شهرداری واقع شده  و شهروندان با پارک خودرو می توانند با پل عابر پیاده به متروی شهرری وارد شوند.

معاون شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه کاهش بار ترافیکی معابر پیرامون ایستگاه متروی شهرری از مهمترین پیامدهای این اقدام است، افزود: با توجه به استقبال شهروندان برای استفاده از حمل و نقل عمومی، بخش عمده ای از معابر پیرامون این ایستگاه به پارک خودورهای شخصی مسافران بهره مند از متروی شهرری اختصاص می یافت که با افزایش فضای پارکینگ، تا حدی این مشکل مرتفع می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.