آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پایان ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای ری / ثبت‌نام ۸۳۶ داوطلب + جدول و تصاویر

به گزارش راگانیوز ، هدایت‌اله جمالی‌پور لحظاتی پیش در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از تلاشگران برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از پایان ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان ری خبر داد.

وی گفت: روند ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستاهای ری در حالی پایان یافت که نام ۸۳۶ داوطلب که به این فرمانداری مراجعه کرده بودند به ثبت رسید که از این میان ۱۰۷ داوطلب زن و ۷۲۹ داوطلب مرد هستند.

تشریح فراوانی ثبت‌نام‌ها برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان ری

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ری در ارتباط با تعداد ثبت‌نام کنندگان برای کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی سه شهر باقرشهر ، کهریزک و حسن‌آباد عنوان کرد: تا پایان وقت قانونی ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۱۹۱ نفر به‌عنوان کاندیدای شهرهای باقرشهر ، کهریزک و حسن‌آباد ثبت‌نام کردند که از این میان ۲۸ نفر زن و ۱۶۳ نفر مرد هستند.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه روستایی ۶۴۵ نفر کاندیدای شرکت در انتخابات شوراهای روسنایی در بخش‌های پنج‌گانه شهرستان ری شدند که ۷۹ نفر آن‌ها زن و ۵۶۶ نفر مرد هستند.

جمالی‌پور در پایان ابراز امیدواری کرد: ملت غیور ایران اسلامی در روز ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری بار دیگر با حضور حماسی خود در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همانند گذشته توطئه‌های مستکبران عالم علیه ملت ایران را نقش بر آب می‌کنند و پاسخ دندان شکنی به آنان می‌دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.