آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پرسنل بهشت زهرا(س) به یاد هر شهید درختی کاشتند

خبرگزاری فارس: پرسنل بهشت زهرا(س) به یاد هر شهید درختی کاشتند

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از روابط‌عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)  همزمان با هفته درختکاری با حضور در ضلع غربی پارکینگ شمالی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) به یاد هر شهید درختی کاشتند.

منصور باقرصاد، قائم مقام معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در جمع پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) اظهار داشت: درخت یکی از نعمت‌های الهی است که از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه‌ای از تجلیات آفریدگار عالم است.

وی گفت: درختان به دلیل نقش حیاتی که در زندگی تمام موجودات زنده، به‌ویژه انسان ها دارد، در اسلام نیز مورد توجه خاص قرار گرفته است. چرا که درخت نماد آبادانی و شاخص سرسبزی و خرمی، و مظهر زندگی، و باعث لطافت هوا و موجب آسایش و رفاه انسان و صفا و پاکی طبیعت است.

قائم مقام معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام راحل را پیشرو در درختکاری منظم و پیوسته دانست و از زحمات اکبر توکلی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) تقدیر کرد.

* ایجاد تحول اساسی در فضای سبز حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)

اکبر توکلی، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر(ره) در آغاز مراسم کاشت درخت با تاکید بر این نکته که شعار اصلی بنده در هنگام قبول مسئولیتم ایجاد تحول اساسی در فضای سبز حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) بوده است، اظهار داشت: در این راستا اگر توفیقی حاصل شده افتخار آن متعلق به همه همکارانم است و بنده بدون همکاری و کمک‌های شما کارکنان شریف و زحمت کش نمی‌توانستم به توفیق کاشت 160 هزار درخت نائل شوم.

وی کاشت درخت را باقیات الصالحات برای هر انسان دانست و گفت: اگر کاشت درخت با نیت و خلوص دل انجام شود می‌تواند صدقه جاریه باشد و تا دنیا دنیاست برای انسان بعد از مرگ ایجاد خیرات و برکات می‌کند.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین جوادی معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)، معاونان، مدیران و کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام(ره)حضور داشتند و هر کدام درختی به یاد شهیدی کاشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.