آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیاده‌روی جاماندگان اربعین مملکت را بیمه می‌کند

به گزارش راگانیوز ؛ حجت الاسلام صادقی در نزدیکی موکب اداره اوقاف در مسیر پیاده‌روی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: همه ساله عده ای از قافله عاشقان حسینی در کربلا جا می‌مانند که خداوند مقدراتش چنین بوده که حضرت عبدالعظیمی را در دل ری قرار دهد تا سوختگان فراق کربلا در روز اربعین به اینجا بیایند.

وی عزاداران حسینی در روز اربعین را لشکری پر قدرت عنوان کرد و افزود: دشمن با این حرکت عظیم باید بفهمد که نمی‌شود با این لشکر عاشورایی و حسینی شوخی کرد.

صادقی با اشاره حضور پرشور جوانان ادامه داد: تک تک جوانان انقلابی یک بمب هسته‌ای و موشک بلندبرد هستند.

وی با بیان جمله تاریخی امام راحل که فرمود محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، تصریح کرد: دشمن مدت‌ها تلاش و هزینه می‌کند تا فتنه‌ای ایجاد کند اما به یکباره با آمدن محرم و صفر تمام نقشه‌هایش به باد می‌رود.

وی افزود: تنها فتنه‌ای که اخیرا آن را دنبال می‌کرد که تفرقه بین ایران و عراق بود، با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، با استقبال عراق از ایران و دست برادری کشور ما این حربه هم به باد رفت.

حجت الاسلام صادقی تأکید کرد: حزب، گروه، جناح، وکیل، وزیر، رئیس و همه امثال این‌ها بهانه و وسیله است و باید توجه کنیم تمام این برکات به دست مبارک سیدالشهدا(ع) است.

صادقی در پایان تأکید کرد: تمام هزینه‌های موکب‌های اداره اوقاف از موقوفات منطبق با عزاداری سیدالشهدا است و به هیچ وجه بودجه دولتی نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.