آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیام تبریک مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان ری به مناسبت فرا رسیدن سال جدید

به گزارش راگانیوز ، در این پیام آمده است:

تقارن نوروز و بهار طبیعت و حلول سال 95 را با نام حضرت فاطمه زهرا (س) سرور همه زنان عالم، به مردم افتخارآفرین ایران عزیز و خصوصاً مردم عزیز شهرستان ری، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

سال 94 سالی متفاوت برای آبفای روستایی شهرستان ری بود . در این سال اقدامات مهمی در زمینه تامین آب آشامیدنی و بهبود کمیت و کیفیت آب صورت پذیرفت. حفر 2 حلقه چاه ، احداث 1500 مترمکعب مخزن ذخیره آب، اصلاح و بازسازی و اجرای 20 کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب روستاهای شهرستان ری، اتصال انشعابات کمکی از آبفای شهری در روستاهای پرجمعیت و شستشوی مخازن در سال 1394 در نوع خود بی نظیر بود.

بی تردید سال 95، سال رشد و شكوفايي بیشتر آبفار شهرستان ری خواهد بود . امیدوارم با برنامه ریزی در سال پیش رو، با توسعه امکانات و اعتبارات، اقدامات لازم در زمینه توسعه زیربنایی تاسیسات آبفای روستایی و تامین آب آشامیدنی سالم برای کلیه روستاییان عزیز محقق گردد.

از خدای متعال مسئلت دارم نزول رحمات واسعه الهی در چهره زلال آبی باران رحمت بر فراز این سرزمین همواره استمرار داشته و شادی و سرزندگی را برای طبیعت و مخلوقات خالق مهربان به ارمغان آورد.
هم چنین سالی سرشار از برکت و رحمت برای ایران سرافراز و روستاییان عزیز آرزو دارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.