آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیشرفت ۸۵ درصدی احداث مجتمع فرهنگی ۴ هکتاری طغرل در جنوب تهران

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی بعد از ظهر دوشنبه در نشست صمیمی استاندار تهران با نخبگان شهرستان ری طی سخنانی ضمن ارائه گزارشی از نگهداشت شهر در منطقه ۲۰ تهران، گفت: مجموعه فرهنگی طغرل با عرصه حدود ۴ هکتار و زیربنای ۳۰ هزار متر مربع یک مجموعه کامل فرهنگی، تفریحی و اقتصادی است، که در مجاورت برج معروف تاریخی طغرل در حال احداث است.

وی افزود: این مجموعه که پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است به قطب فرهنگی و گردشگری در جنوب تهران و محل موثر اجتماعی تبدیل خواهد شد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران از احداث چند بوستان ۵۰ هکتاری در جنوب تهران خبر داد و گفت: احداث این بوستان ها در دست اقدام است و پیشرفت خوبی دارد.

وی سامان دهی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید بتوانیم اطراف این قطب فرهنگی را آن طور که باید و شاید سامان دهی کنیم که در این عرصه به همکاری دیگر نهادها نیاز داریم.

صفوی به بازآفرینی بافت های فرسوده ری  اشاره کرد و گفت: بازآفرینی بافت های فرسوده در جنوب تهران آغاز شده و البته نیاز به تسریع دارد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران بر تعامل با دیگر دستگاه های شهرستان ری تاکید کرد و گفت: این تعامل سبب پیشرفت شهرستان ری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان جنوب تهران، زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مجاوران آن حضرت خواهد شد.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.