آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیشرفت 90درصدی پروژه مدرسه خیر ساز قیام دشت

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت اموزش و پرورش ناحیه یک ری، نصیری مدیر اداره به همراه ولی زاده معاون آموزش ابتدایی از مراحل پایانی و ساخت مدرسه خیر سازکاوه آهنگر قیام دشت بازدید به عمل آورد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری در حاشیه  بازدید از این پروژه، کار مدرسه سازی را نیازمند فرهنگ سازی قوی و موثر در جامعه دانست و گفت: برخی از مردم تصور می کنند که دولت تنها باید به این مقوله بپردازد در حالی که حتی در اکثر کشورها، مدرسه سازی با مشارکت مردم و دولت انجام می شود.

نصیری اظهار  کرد:  باید پروژه‌های خیرین به محل‌هایی که بیشتر مورد نیاز و اولویت است سوق داده شود تا بتوان با اختصاص اعتبار مناسب در کمترین زمان آنها را به اتمام رسانده و به بهره‌برداری برسانیم.

در ادامه این بازدید گزارش جامع و کاملی از روند ساخت و اجرای پروژه توسط مجریان طرح ارائه گردید.

شایان ذکر است مدرسه کاوه آهنگر در منطقه قیام دشت و در زمینی بالغ بر 4000 متر مربع و در سه طبقه احداث گردیده  و دارای 4 اتاق اداری، 12 کلاس درس، 2 آزمایشگاه، سایت رایانه، کتابخانه،  نمازخانه و سالن اجتماعات می باشد و از سال 94 توسط خیرین نیک اندیش محمد سرپوشان و غلامحسین حجازی آغاز به ساخت گردید و در سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان مقطع ابتدایی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.