آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیگیری برای احداث شهرک صنعتی قالی‌شویان در شهرری

خبرگزاری فارس: پیگیری برای احداث شهرک صنعتی قالی‌شویان استان تهران

 به گزارش راگانیوز ، حمید محمدی امروز  در مورد وضع اتحادیه قالی‌شویان استان تهران اظهار کرد: شرکت‌های قالی‌شویی در سطح استان تهران از ساختاری پراکنده برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: فعالیت قالی‌شویان استان تهران در داخل حریم شهری، مشکلات زیادی را برای فعالان این صنف در داخل کشور ایجاد کرده است.

رئیس اتحادیه قالی‌شویان استان تهران با تأکید بر اینکه دنبال ترسیم ساختاری متمرکز برای قالی‌شویان در استان تهران هستیم، اضافه کرد: تمرکز ساختاری قالی‌شویان استان تهران در اولویت سیاست‌های ما در سال 95 برای ساماندهی صنف قالی‌شویان قرار دارد.

محمدی با اشاره به این موضوع که پیگیر احداث شهرک صنعتی برای قالی‌شویان استان تهران هستیم، بیان کرد: احداث همچنین شهرکی نیاز به اعتبارات ویژه و خاص دارد.

وی تأکید کرد: در نظر داریم شهرک صنعتی قالی‌شویان را در شهرری احداث کنیم و در این زمینه با فرماندار شهرستان ری هم بحث‌هایی پیرامون این مهم، صورت گرفته است.

رئیس اتحادیه قالی‌شویی استان تهران اضافه کرد: متراژ اراضی که برای احداث این شهرک صنعتی در نظر گرفته شده، 5 هزار هکتار است.

محمدی تصریح کرد: با مطالبه این زمین، 40 درصد از ساخت شهرک صنعتی برای قالی‌شویان پیش خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: این اراضی متعلق به اوقاف و امور خیریه است و متری 90 هزار تومان ارزش‌گذاری شده که 60 درصد ساخت این شهرک به حوزه زیرساخت‌ها و تکمیل آن برمی‌گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.