آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیگیری تعهدات سازمان بهشت زهرا توسط مدیریت شهری باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، صبح امروز با حضور شهردار ،اعضای شورای شهر باقرشهر، اعضای شورای شهر تهران،  شهردار منطقه 19و رئیس سازمان بهشت زهرا و معاونین شهردار باقرشهر تعهدات قبلی سازمان بهشت زهرا (س) در قبال گسترش این گورستان مورد مطالبه مدیریت شهری باقرشهر قرار گرفت .

در این بازدید میدانی شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر خواستار انجام تعهدات انجام نشده  سازمان بهشت زهرا در قبال گسترش قبلی این سازمان شدند .

در طرح گسترش سازمان بهشت زهرا که به تصویب ادوار گذشته شورای اسلامی باقرشهر رسیده بود شورای شهر تهران تعهداتی از جمله ،  بهسازی و نگهداری  محور حدفاصل سه راهی بهشت زهرا تا ورودی شهر کهریزک ، افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی ، احداث پارک 33 هکتاری ، احداث تقاطع غیر همسطح سه راهی بهشت زهرا و…  را پذیرفته  بود  که این تعهدات کامل عملی نشده و مدیریت شهری دوره پنجم باقرشهر پیگیر جدی انجام این تعهدات است .

در این بازدید خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران با اشاره به موقعیت جغرافیایی باقرشهر گفت : باقرشهر یکی از شریان های حیاتی شهر تهران است و عبور وسایل نقلیه سنگین یکی از معضلاتی است که گریبانگیر این شهر است  و جان شهروندان را تهدید می کند لذا باید با همفکری و همراهی این معضل حل و اصلاحات ترافیکی با سرعت بیشتری صورت گیرد .

در این دیدار  ضمن بازدید طرح های تعریض برخی از معابری که در حریم شهرداری منطقه 19 قرار دارد، بند بند مصوبات  مورد بررسی قرار گرفت و هر کدام از مسئولین مسائل مربوطه به حوزه مسئولیت خود را توضیح و راهکار ارائه  دادند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.