آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارخانه تولید مواد شیمیایی سولفاتیک از حلقه آتش به سلامت گذشت

000

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی  شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛  روز یکشنبه 17 مرداد ماه ساعت 10 صبح یکی از شهروندان کهریزک خبر آتش سوزی کارخانه مواد شیمیایی را در محله صنعتی مهدی آباد- عبدل آباد اعلام کرد .

به گفته سرپرست آتش نشانی کهریزک، نیروهای آتش نشانی پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که آتش سوزی داخل یک ساختمان اسکلت فلزی به مساحت 300 متر که انبار مواد تولیدی کارخانه زمینی مورد استفاده قرار می گرفته، رخ داده است .

این ساختمان با کاربری انبار در زمینی به مساحت 5 هکتار واقع شده بود که دلیل این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی کهریزک، رسیدن حرارت ناشی از برش کاری مخزن  و بالا رفتن دمای محیط و شعله ور شدن آن که با روکش لاستیکی پوشیده شده بود، اعلام شد.

«وحید فروغی» در تکمیل این خبر افزود: باتوجه به تولید مواد شیمیایی در این کارخانه و قابل اشتعال بودن مواد انبار شده در محوطه کارخانه، اگر نیروهای آتش نشانی به موقع در محل حادثه حضور نمیافتند یا در اجرای عملیات اطفای حریق تعلل می کردند، خسارات جبران ناپذیری در کارخانه و منطقه صنعتی به بار می آمد.

نیروهای آتش نشانی پس از اتمام عملیات، سرد کردن محیط و ارائه تذکرهای ایمنی به کارفرمایان، محل حادثه را به سوی ایستگاه آتش نشانی ترک کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.