آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارکنان خدمات عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک گردهم آمدند

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ‎‎ ‏‎‎َ‏‏‏ْ‎‏ًًٌٍٍٍََِِِِْ‎؛ در نشست کارکنان واحد خدمات عمومی با مدیر آسایشگاه براهمیت خدمات روزانه کلیه نیروهای فعال در بخشهای بستری و سایر قسمتهای مرتبط ‏ تأکیدی دوباره شد.

در این نشست که با حضور 77 نفر پرسنل واحد خدمات عمومی و جمعی از مدیران برگزار شد‏،گزارش جامعی از فعالیتهای عمده این واحد مطرح و اهمیت نظافت روزانه در حال انجام یادآوری گردید. همچنین آن دسته از کارکنانی که دغدغه های گوناگون کاری داشتند، با اشاره به خواسته های خود ، پیگیر انجام آن شدند ، اشاره به قانون سختی کار ، حجم بالای کار شرح وظایف متنوع کارکنان ، بهره مندی از امتیاز استخدام فرزندان خود در مجموعه و سایر نیاز های فردی ، از جمله گفتارهایی بود که کارکنان واحد خدمات عمومی بدان پرداختند.

محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه ، باقدردانی از تلاشهای شبانه روزی همکاران خدمات عمومی اظهار داشت :

گواه صحیح و شفاف زحمات شما، بهداشت عالی بخشهای بستری مددجویان و سالن های دیگراست که می دانیم از تلاش بی وقفه و هر روزتان حاصل می شود.

وی افزود؛

بارها از زبان بازدید کنندگان و میهمانان شنیده ام که نظافت و بهداشت آسایشگاه را با سایر مراکز مشابه مقایسه کرده اند و مجموعه ما را بهترین ها نامیده اند . ضمن آنکه بنده نیز به صراحت این مقایسه را شخصاً انجام و تأیید می نمایم.

وی رضایتمندی کارکنان از محل کار و فعالیت خود را مورد تأکید قرار داد و یاد آور شد:

تعهدات کاری کارکنان هر مرکزی رضایتمندی آنان از محل کار و فعالیت های شغلی شان است.  ما نیز همیشه سعی بر آن داریم تا با پرداختن به نیازها و مطالبات شما تسهیلات لازم را در حد توان و بودجه مجموعه فراهم نمائیم.

صوفی نژاد با تأکیدی دوباره بر فضای پر مهر و محبت بین کارکنان و مدیران اظهار داشت:

در خانه های خود وقتی به فرزندانتان محبت می کنید ، نتیجه آن را بخوبی لمس خواهید کرد ، اینجا را نیز می توانیم خانواده ای بزرگ بدانیم که همه با هم و در کنار هم برای یک هدف مشخص در حال کار و تلاشیم ، بنا بر این بر همه مدیران سازمان نیز یاد آور می شوم که باید فضای بین همکاران مبتنی بر همین فرض « محبت » قرار گیرد تا نشاط کاری همچنانی که هست ، بیشتر و ملموس تر برقرار باشد.

مدیر آسایشگاه از همه کارکنان حاضر خواست قدر فرصت های پیش رو را بدانند و آگاه باشند که تلاشهای متعصابه آنان به کهریزک هرگز فراموش نخواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.