آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارگاه آموزشی «الگوی ساختاری رفتاری اساتید در دانشگاه» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) برگزار شد

 واحد یادگار امام

به گزارش ایسکانیوز، در این دوره آموزشی که در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری برگزار گردید جمع کثیری از اعضای هیات علمی حضور داشتند.

این کارگاه به مدت دو روز متوالی در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری از ساعت ۱۳ الی ۱۵ به مدت ۳ ساعت و با حضور دکتر احمد اصلی زاده عضو هیات علمی گروه آموزشی مدیریت صنعتی بعنوان مدرس کارگاه برگزار شد.
مهندس سید عباس شاهچراغی مسئول دفتر توانمند سازی و آموزشهای کاربردی واحد هدف اصلی دوره را تعیین الگوهای مناسب ساختاری و رفتاری اساتید در دانشگاه و اهداف جزئی آن را شناخت آسیب های ساختاری اساتید درعرصه ی فرهنگ دانشگاه و آسیب های رفتاری اساتید در عرصه ی فرهنگ دانشگاه دانست و افزود: در این دوره آموزشی سعی بر آن شده است که اساتید با ضوابط و دستورالعمل های سازمانی، مسئولیت های فرهنگی اعضای هیاتعلمی در دانشگاه ها، هماهنگی رفتارهای اساتید با الگوهای ساختاری در دانشگاه ها، آسیب های ساختاری و رفتاری اساتید و تاثیرات آن در دانشگاه ها آشنا شوند. مسئول دفتر توانمند سازی و آموزش های کاربردی در پایان گفت: شرکت کنندگان با حضور در آزمون و کسب امتیاز لازم، گواهی پایان دوره دفتر توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی با عنوان الگوی ساختاری رفتاری اساتید در دانشگاهرا به مدت ۸ ساعت دریافت خواهند کرد .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.