آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارگاه تخصصی مسئولان درآمد شهرداری های برتر استان تهران برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ «مجید ربیعی » با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی دفتر کل امور شهری استانداری تهران ، کارگاه آموزشی یکروزه مسئولان درآمد با حضور مدرسان باتجربه این حوزه، آقایان؛ استاد ابوطالبی، پریزن و شیخی در شهرداری کهریزک تشکیل شد.
مسئول درآمد شهرداری کهریزک در ادامه افزود: در استان تهران ۴۲ شهرداری فعالیت دارند اما باتوجه به ظرفیت محدود کارگاه آموزشی ۱۵ مسئول درآمد از شهرداری های بزرگ و برتر در این همایش حضور داشتند.
وی اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی  موضوعاتی همچون؛ رای های دیوان عدالت اداری و عوارض گلخانه ها  مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیرامون این موارد کارگروه های تخصصی شکل گرفت.
«ربیعی» در ادامه خاطرنشان کرد:  در پایان این نشست تخصصی، موضوعات مورد بررسی، مصوب شد تا برای پیگیری به دفتر شهری و استانداری اعلام گردد و در نهایت مصوبات از سوی استانداری به وزارت کشور و دیوان عدالت اداری اعلام و در نهایت به سازمان شهرداری ها ابلاغ شود.
مسئول درآمد شهرداری کهریزک  افزود: در ادامه کارگاه یکروزه تخصصی درآمد، شهردار کهریزک عملکرد ۴ ساله مدیریت شهری کهریزک را ارائه داد که با توجه به کمیت و کیفیت پروژه ها و برنامه های اجرا شده این عملکرد مورد توجه مسئولان حاضر در جلسه قرار گرفت.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.