آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارگران فصلی منطقه 19 ساماندهی می شوند

به گزارش راگانیوز ؛ حمید بهرامی از ثبت نام 37 نفر کارگر فصلی این منطقه در طرح ساماندهی خبر داد و افزود: تاکنون 30 نفر از این کارگران در رشته های مختلف فنی از جمله جوشکاری، نجاری، گچ کاری و سایر مشاغل در سازمان فنی و حرفه ای آموزش دیده و کارت مهارت دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه بیمه آنها از طریق معرفی به تأمین اجتماعی انجام می شود، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی به این کارگران در دستور کار است و در مناسبت های مختلف اهدای کلاه و دستکش، ویزیت رایگان پزشکی، برگزاری کلاس های آموزشی HSE (ایمنی،بهداشت و محیط زیست ) و اجرای تورهای تهران گردی و سایر خدمات در طول سال به کارگران ارائه می شود.
بهرامی خاطرنشان کرد : کارگران در صورت تمایل با در دست داشتن مدارک می توانند به شهرداری مراجعه کنند و کارگرانی که هنوز موفق به دریافت کارت مهارت نشده اند به سازمان فنی و حرفه ای معرفی و پس از گذراندن دوره آموزشی و امتحان عملی و کتبی کارت مهارت برای آنها صادر خواهد شد.
معاون شهردار منطقه 19 همچنین از اختصاص فضایی با مساحت 100 تا 150 متر مربع به منظور ساماندهی و اسکان کارگران فصلی خبر داد و گفت : این ساختمان در یک طبقه برای تأمین شرایط رفاهی، بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی کارگران در سال جاری آماده و در همین مکان نام کارگران وارد سامانه می شود .
وی افزود: میدان وصال، بوستان 22 بهمن، خیابان مکتب العباس ( ورزش)، خلازیر، سه راه شریعتی و دولتخواه از جمله نقاطی هستند که در آن کارگران ساعت ها به انتظار کار می نشینند و با ساخت این ساختمان و ساماندهی کارگران، شهروندان نسبت به نوع درخواست خود نیروی کار ماهر برای مدتی استخدام خواهند کرد.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.