آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کار جهادی باید قانونی انجام شود / روستاها در دولت تدبیر و امید امکانات شهر را دارند

 

به گزارش راگانیوز ، صبح امروز مراسم کلنگ زنی عملیات تعریض جاده قمصر با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری، معاون عمرانی فرماندار ری ، بخشدار کهریزک ،امام جمعه باقرشهر، دهیار و اعضای شورای روستای قمصر و سایر مسئولین شهری و روستایی انجام شد .

در این مراسم بخشدار کهریزک به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت : در بخش کهریزک مشکلات زیادی در حوزه آب ، بهداشت و راه وجود داشت که پس از تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده و برنامه پنجم توسعه سال ۹۰ در مجلس و همچنین با پیگیری های بسیار خوب دکتر جمالی پور اعتبارات و بودجه بخش کهریزک از شهرداری تهران جدا و مبلغ بودجه کاملا مشخص شد که امروزه صرف کارهای عملیاتی و زیربنایی در شهر و روستا می شود .

وی با اشاره به اینکه تمام راه های روستایی در بخش کهریزک آسفالت شده است ، تصریح کرد : در این راستا شورای اسلامی بخش پیگیری های مستمر داشته تا راه های روستایی را ارتقا دهند و با اخذ مجوز و بر اساس قانون کارهای جهادی انجام داده اند و امروز شاهد کلنگ زنی عملیات تعریض جاده قمصر  از میدان کشاورز تا روستای قمصر هستیم که این پروژه دو تا سه ماه به طول می انجامد وایمن سازی جاده قمصر را ۱۰۰ درصد در بر دارد .

توکلی در ادامه یادآور شد : در بخش آموزش و پرورش اقداماتی خوبی صورت گرفته که با همکاری خیرین مدرسه در روستای دهنو تا چند ماه ایندهافتتاح خواهد شد این در حالی است که قبلا بودجه ها در این راه صرف نمی شد اما با درایت دولت تدبیر و امید که به روستاها توجه بسیاری شده است از صندوق توسعه ملی اعتبارات خوبی برای روستاها در نظر گرفته شده و اگر مجلس تصویب نماید در حوزه اشتغال روستاها نیز کارهای خوبی انجام خواهد شد .

بخشدار کهریزک با اعلام اینکه در خصوص بحث روشنایی روستای قمصر با اداره برق کهریزک هماهنگی هایی صورت گرفته ، افزود : ورودی قمصر با تامین اعتبارات و همکاری اداره برق کهریزک نورانی می شود تا شاهد کاهش تصادف در این منطقه باشیم .

وی اظهار داشت : در بخش آب شرب قرار است اتصال مخزن آب از روستاهای قلعه نو و جهان آباد که کیفیت آب شرب در انجام بسیار خوب است انجام شود ، تا اب شرب این منطقه به طول ۵ کیلومتر واقع در ضلع شرقی جاده قدیم تهران قم با کیفیت و سالم گردد .

توکلی در پایان گفت : اقداماتی که در روستاها انجام می شود در این دولت زبانزد بوده و امروزه شاهد آن هستیم که روستاها امکانات شهری را دارا هستند و اعتبارات خوبی به روستاها اختصاص داده می شود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.