آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کامیون شادی شهرداری منطقه 19 تهران به مناطق زلزله زده غرب کشوراعزام شد

به گزارش راگانیوز ؛ پیمان قربانی افزود: منطقه 19 شهرداری تهران به منظور ایجاد فضای شاد و مفرح، احیای روحیه کودکان و نوجوانان و کاستن از آلام آنها به اهدای کمک های فرهنگی و سرگرمی از جمله اسباب بازی، کتاب داستان، وسایل ورزشی و توپی، لباس نو ، جوراب و نوشت افزاربرای کودکان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال کرد.
وی ادامه داد: همزمان با ماه ربیع الاول و سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص)و هفته وحدت، گروه جهادی امام رضا(ع) منطقه 19 شهرداری تهران سلسله جشن هایی برای کودکان در مناطق زلزله زده غرب کشور تدارک دیده است.
بهرامی به مشارکت کودکان و خردسالان مهد کودک های منطقه 19 در جمع آوری اقلام فرهنگی برای زلزله زدگان اشاره کرد افزود: علاوه بر ارائه کمک های فرهنگی از سوی مهدکودک ها، شهروندان خیر و علاقمند به مشارکت نیز در این طرح هدایا و اقلام فرهنگی خود را به سرای محلات 14 گانه در سطح منطقه تحویل داده اند.
وی یادآور شد از ابتدای وقوع زلزله و مطلع شدن شهروندان این منطقه کمک های زیادی شامل البسه، پتو، مواد خوراکی و اقلام بهداشتی پس از جمع آوری از سرای محلات و تفکیک، بسته بندی آنها درسوله مدیریت بحران منطقه به مناطق زلزله زده ارسال شده است.
زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده است.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.