آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کسب رتبه اول از سوی اداره کل بنیاد شهید شهرستان های تهران در جشنواره شهید رجایی

به گزارش راگانیوز  از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران نادر نصیری گفت: تلاش مجموعه مدیران و همکاران این اداره کل در جهت تحقق راهبردها، سیاست‌های ابلاغی و اهداف عالی بنیاد و به‌منظور ارتقا سطح سازمانی و رضایتمندی خانواده بزرگ ایثارگران منجر به کسب این موفقیت شد.
وی عنوان کرد: با استعانت از شهدا و حرکت در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای ریاست بنیاد شهید وامورایثارگران حمایت معاونین و مدیران ستادی و با تغییرات معنادار نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، این بنیاد در ارزیابی‌های کشوری و استانی متفاوت با ادوار گذشته حائز رتبه برتر شد.
نصیری ادامه داد: این اداره کل برای اولین بار در هجدهمین جشنواره استانی شهید رجائی استان تهران به‌عنوان دستگاه برگزیده استانی و همچنین در سال جاری برای دومین بار پیاپی درمجموع ادارات کل و دستگاه‌های اجرائی استان در نوزدهمین جشنواره شهید رجائی عنوان دستگاه برتر استانی درمجموع امتیازات عمومی و اختصاصی را به خود اختصاص داده است.
وی در پایان متذکر شد: سرعت بخشی به خدمات ،تسریع در امور ارجاعی و ابلاغی، بهبود هر چه بیشتر تکریم ارباب‌رجوع، برگزاری اقدامات و برنامه‌های متنوع ابتکاری جهت تبیین هر چه بیشتر اهداف انقلاب و آرمان‌های عالیه امام و شهدا و بسیاری دیگر از اقدامات در سرفصل‌های این اداره گنجانده‌شده است تا بتواند بهترین‌ها را برای جامعه هدف خود فراهم کند و در راستای خدمت‌رسانی در کمال ارائه خدمت کند.
جشنواره شهید رجایی هر ساله همزمان با هفته دولت به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی ‌و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف برگزار می شود.
ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.