آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کشف سوماتروپین‌های تقلبی در شهرری

به گزارش راگانیوز ؛ سرهنگ کرم یوسف‌وند فرمانده پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ۲ متهم که با جعل عنوان اقدام به کپی دارو رشد سوماتروپین در کشور می‌کردند، توسط پلیس آگاهی پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.

وی درباره این داروها گفت: این قرص‌های مکمل با تجویز پزشک از داروخانه‌ها تهیه می‌شوند و بدون نسخه پزشک فروش آن غیر قانونی است.

سرهنگ یوسف‌وند افزود: این دارو باید در یخچال نگهداری شود ؛زیرا در صورت قرار گرفتن در بیرون یخچال فاسد و غیر قابل مصرف می‌شوند.

فرمانده پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت گفت: شرکت تولید این دارو در تاریخ ۹۷/۰۸/۱۵ به علت سوءاستفاده برخی افراد از نام این شرکت که اقدام به تولید و توزیع این قرص‌ها می‌کنند، شکایت کرد.

وی با بیان اینکه با تشکیل پرونده اقدامات جهت دستگیری متهمان آغاز شد، بیان کرد: با تحقیقات انجام شده مشخص شد که شخصی در شهرستان شهر ری اقدام به تولید و توزیع قرص‌های سوماتروپین می‌‌کند.

سرهنگ یوسف‌وند با اعلام دستگیری دو متهم پرونده گفت:از مخفیگاه آنان حدود ۹۰۰ بسته قرص ساخته شده و  ۱۰۰۰ عدد پاکت خالی کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به کشف سوماتروپین کانادایی درمخفیگاه متهمان گفت: سوماتروپین کانادایی به علت تحریم و گرانی در کشور وجود ندارد، لذا این افراد با جعل این دارو اقدام به تولید وتوزیع آن به صورت تقلبی در بسته بندی مشابه به اصل آن می‌کردند.

کشف سوماتروپین های تقلبی در شهر ری/ سوماتروپین جعلی کانادایی در دست شهروندان

فرمانده پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.