آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کمک 2میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین شهرری

به گزارش راگانیوز ، مدیر کمیته امداد شهرستان ری گزارشی از کمک حامیان به فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست سال جاری ارائه داد.

یدالله صفری، مدیر کمیته امداد شهرستان ری، بابیان این‌که طرح اکرام ایتام و محسنین به‌منظور رسیدگی به مشکلات ایتام و خانوارهای نیازمند در کمیته امداد اجرا می‌شود، گفت: همه‌ساله تعداد زیادی از هم‌وطنان خیر و نیکوکار، با ثبت‌نام در این طرح به حمایت از ایتام و فرزندان محسنین می‌پردازند و به‌صورت ماهانه کمک‌های خداپسندانه خود را به آنها اهدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین ازجمله طرح‌های مشارکتی موفق کمیته امداد است، افزود: هم‌اکنون چهار هزار و ۹۳۷ حامی نیکوکار حمایت از هزار و ۷۱۴ فرزند یتیم و محسنین را بر عهده‌دارند که کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به آنها اهدا می‌کنند.

صفری با اعلام اینکه  دو هزار و ۵۴۸ حامی، حمایت از ۶۲۷ یتیم را و دو هزار و ۳۸۹ حامی، حمایت از هزار و ۸۷ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند، گفت: در شش‌ماهه نخست امسال  دو میلیارد و ۸۸ میلیون تومان به این ایتام و فرزندان محسنین کمک شده است که سهم ایتام یک میلیارد و ۱۹۷ میلیون تومان و سهم محسنین ۸۹۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ری بیان کرد: بسیاری از حامیان علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی، از طریق کمک‌های کالایی شامل، تأمین سبد غذایی، پوشاک و جهیزیه و رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، مسکن، فرهنگی و آموزشی، فرزندان معنوی خود را حمایت می‌کنند.

وی در ادامه به کمک ۲۲ میلیونی یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و گفت: این حامی نیکوکار برای کمک به تأمین ودیعه مسکن چهار خانوار محسنین ۲۲ میلیون تومان کمک کرد.

صفری یادآور شد: این حامی نیکوکار دو سال است همکاری خود را با حمایت از ۴۰ فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ری آغاز کرده است؛ وی علاوه بر کمک‌های تعهد شده در طرح اکرام ایتام و محسنین در مناسبت‌ها و موارد موردنیاز کمک‌های خود را به خانوارهای تحت حمایت اهداء می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه دین مبین اسلام سفارش زیادی برای کمک به محرومان کرده است، گفت: خیران و حامیان نیکوکار می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ری  و یا شماره گیری 7355  می توانند در این امر خداپسندانه شرکت کنند و کمک‌های خود را به دست ایتام و نیازمندان واقعی جامعه برسانند.

راه دانا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.