آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کمیته امداد امام خمینی(ره) کهریزک مستقل شد

به گزارش راگانیوز ؛ رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر کهریزک در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به اینکه این منطقه در حاشیه جنوبی کلانشهر تهران واقع شده است؛ بسیاری از اتباع خارجی در این شهر سکونت دارند بنابراین نیاز استقلال این نهاد حمایتی در این شهر وجود داشت.
علی دهقان عنوان کرد: کمیته امداد کهریزک در گذشته زیر پوشش شهرستان ری قرار داشت که در برخی موارد مشکلاتی در رسیدگی به جامعه نیازمند این منطقه ایجاد می شد که هم اکنون مستقیما تحت پوشش کمیته امداد تهران قرار دارد.
وی ادامه داد: کمیته امداد کهریزک 750 خانواده را به صورت مستقیم و 250 خانواده را به صورت غیر مستقیم از جمعیت 130 هزار نفری کهریزک را تحت پوشش دارد و تمامی خدمات حمایتی را به این شهروندان ارائه می کند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر کهریزک افزود: عملیات اجرایی این ساختمان از سال 1388 آغاز شد و هم اکنون با زیر بنای 600 متر مربع و در2 طبقه آماده خدمات دهی به جامعه هدف است.
وی افزود: کمیته امداد کهریزک هم اکنون دارای 15 نفر کارمند است.
این مراسم با حضور مدیرکل کمیته امداد استان تهران، قائم مقام کمیته امداد شهرستان های استان تهران، امام جمعه، بخشدار و دیگر مسئولان این شهر برگزار شد.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.