آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کنتورهای آب جنوب تهران به سامانه قرائت از راه دور مجهز می شوند

به گزارش راگانیوز ؛ محسن رنجبری اظهار داشت: قابلیت شناسایی کنتورهای خراب، طبقه بندی اطلاعات مصرف آب، قابلیت دسترسی به اطلاعات، برنامه ریزی برای صرفه جویی در مصرف آب از مهمترین مزایای این سامانه است.

وی تصریح کرد: این سامانه همچنین موجب دسترسی مشترک به بخشی از اطلاعات و امکان مشاهده میزان مصرف و قابلیت تشخیص نشت شبکه در بخش داخلی مشترک می شود.
وی ادامه داد: مرحله نصب، راه اندازی و بهره برداری این سامانه هم اکنون بر روی 40 کنتور پر حجم سه اینچ به بالا از جمله پالایشگاه نفت تهران، سیمان تهران، انبار دخانیات، ایران ترانسفور و دیگر مراکز بزرگ صنعتی در نواحی جنوب تهران اجرا شده است.
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 اضافه کرد: گام بعدی این فن آوری بر روی کنتورهای 2 اینچ و یک و نیم اینچ در حال انجام است.
وی از اجرای طرح 122 در راستای دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع نیز خبر داد و گفت: این طرح با وجود برخی نواقص در این منطقه به طور کامل اجرا شده است.
وی گفت: با اجرای این طرح تمامی فعالیت های مشترکین به صورت غیر حضوری انجام می شود.
به گزارش ایرنا، شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهر تهران به مرکزیت شهرستان ری منطقه ای به وسعت حدود 138 کیلومتر مربع شامل 80 کیلومتر مربع از شهر تهران و پنج شهر باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، خاورشهر و قیامدشت با جمعیت حدود یک میلیون و688 هزار نفر را زیر پوشش خدمات رسانی دارد.
تعداد مشترکان آبفای منطقه 245 هزار مشترک است و تعداد مشترکان فاضلاب 180 هزار مشترک است. همچنین یکهزارو 700 کیلومتر طول خطوط شبکه توزیع آب 192 کیلومتر طول خطوط انتقال و 10 هزارو 50 کیلومتر طول خطوط فاضلاب دارد.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.