آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کنگره شهدای دانشجوی کشور در دانشگاه آزاد شهرری برگزار می‌شود

به گزارش راگانیوز ؛  سعید قاضی مغربی ظهر امروز در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: رویکرد این دانشگاه احصا مشکلات کشور و جستجو برای رفع این نیازهاست و دانشجویان به‌عنوان بخشی از آینده‌سازان باید برای بهبود شرایط تربیت شوند.

وی با انتقاد از خروجی برخی از دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: دانشجویان فارغ‌التحصیل زمانی که وارد اجتماع شده توانایی تشخیص و حل مسئله را در کنار مهارت‌های مربوطه ندارند که در این واحد دانشگاهی سعی شده آموزش محوری در کنار مهارت‌آموزی صورت گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد یادگار امام خمینی(ره) شهرری تصریح کرد: این واحد دانشگاهی در زمینه حمل‌ونقل توفیقات خوبی تاکنون به دست آورده و تمرکز خود را بر علوم انسانی شامل مسائل اجتماعی، حقوق، خانوادگی و غیره در مسئله حمل‌ونقل بنانهاده است.

وی با اشاره به اهمیت تعامل سازنده‌تر بین حوزه و دانشگاه ابراز کرد: دانشجویان سؤالات فراوانی در حوزه دین دارند که علما و شخصیت‌های برجسته حوزوی می‌توانند با حضور در واحدهای دانشگاهی در جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی شرکت کنند.

قاضی مغربی از برگزاری کنگره شهدای دانشجویی کشور در این واحد دانشگاهی خبر داد و عنوان کرد: دانشگاه آزاد یادگار امام خمینی(ره) شهرری بیشترین شهید مدافع حرم را سطح دانشگاه‌های کشور با اهدای 6 شهید والامقام داشته است.

وی با بیان اینکه کنگره شهدای دانشجوی کشور در روزهای 18 و 19 بهمن‌ماه در این واحد برگزار می‌شود، گفت: در این کنگره در کنار حضور روسای دانشگاه‌های کشور، سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز حضور خواهند داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.