آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کهریزک را پناهی برای امید یافتیم

 
به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ جمعی از کارکنان گروه صنعتی مپنا همانند بسیاری از علاقمندان به امور خیرو نیکوکاری، به جمع بازدید کنندگان از بخش های مختلف محل زندگی معلولین و سالمندان کهریزک پیوستند تا هم دیداری داشته باشند با خانواده بزرگ کهریزک ونیز شاخه های گل خویش را تقدیم مددجویان جوان بخش های ارغوان نمایند.
این گرامیان همچنین در دیدار از محل زندگی بیماران مبتلا به ام اس، این خانه را خانه امید آنها دانستند که شاید در هیچ جای دیگری به آسانی نتوان آن را یافت.
مهندس مهدی نزاکتی مدیر منابع انسانی و پشتیبانی گروه صنعتی مپنا در حاشیه این دیدار صمیمی به روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت:
بخاطر دارم سالیان دوری زندگینامه << مهاتما گاندی >> نخست وزیر فقید هند را که مطالعه می کردم، حقیقتاً نور امید را در آن نوشته ها یافتم. امروز که به کهریزک آمدیم  و زندگی این همه معلول و سالمند را یکجا ودر بخشهای زیادی دیدیم، حقیقتاً واژه هایی چون قرارگاه امید وپناهی برای امید در ذهن یکایک ما ترسیم شد.
وی افزود:
اینجاجائی است که دل های بیدار بسیاری پذیرای گرم و دلپذیر برای کسانی است که مکانی برای پنهان کردن دردهایشان ندارند وکهریزک محل امن برای آنان ساخته است.
نزاکتی تصریح کرد:
حال که به دیدارعزیزان ساکن کهریزک آمده ایم باید یادمان باشد که وقتی دارای سلامتی وآرامش وخانواده و بهداشت هستیم، چه گوهرهای گرانمایه ای داریم که  قدرشان را نمی دانیم.
این مدیر پراحساس گروه صنعتی مپنا در پایان سخنان زیبایش تأکید کرد:
سوال من اما در میان این نگاه ها و رفتارها این است که آن معلولی که بااشاره سر به من می گوید که بند ساعتش را برایش محکم کنم یا خوراکی را بر دهانش بگذارم، اینست که آیا او نیز مانند ما از حس نوعدوستی سرشار می شود یا ما را نماینده شهرمهربانمان می داند، امید است خدا همه مارا کمک کند تا بتوانیم یار این مهربانان ناتوان باشیم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.