آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کهریزک قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام آینده‌سازان شد

خبرگزاری فارس: کهریزک قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام آینده‌سازان شد

 به گزارش راگانیوز، نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام آینده‌سازان شامگاه جمعه در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان با حضور هشت تیم باقرشهر، خاوران، مرغوبکار، حسن‌آباد فشافویه، قرچک، شهرری، باشگاه شهید بهشتی و کهریزک در سالن قاسم‌آباد کهریزک برگزار شد.

تیم‌های کهریزک و باقرشهر در این رقابت‌ها به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند.

این رقابت‌ها با حمایت حسن محمدی‌فر، رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک، اصغری رئیس اداره ورزش و جوانان و هیئت کشتی کهریزک در سطح بسیار خوبی برگزار شد.

حضور دو برادر دوقلو در فینال وزن 25 کیلوگرم به نام‌های حسین و مهدی هویدی از نکات جالبت توجه این مسابقات بود که مقابل هم کشتی نگرفتند بلکه مهدی دست برادر خود را به نشانه ادب بالا گرفت که مورد استقبال تماشاگران و اعضای شورای شهر قرار گرفتند.

حسین هویدی، رحیم محمدی، حسین جالو، مهزیار یاراحمدی، یوسف باقری، محمد عبدی، علی ترکاشوند، محمد خرمایی، رضا باقری، مهران مهدوی، امیرحسین نیازی، رحیم رحیمیان و محسن جعفری در این رقابت‌ها در اوزان مختلف به مقام قهرمانی دست یافتند.

همچنین کار قضاوت این مسابقات برعهده اکبر بتویی، ماشاالله عرب، محمد کلاته، مهرداد یاراحمدی و عشقی بود که محمد صفرزاده نیز سرپرستی مسابقات را برعهده داشت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.