آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کواکبیان:مدیریت شهری مستقل شهرری در مجلس پیگیری می شود

به گزارش راگانیوز ، نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور فاطمه ذوالقدر، فریده اولاد قباد، مصطفی کواکبیان، محمدرضا بادامچی و ابوالفضل سروش با فرماندار، شهرداران، بخشداران و اعضای شورای اسلامی شهر و بخش شهرستان ری در فرمانداری ری برگزار شد.

مصطفی کواکبیان در این جلسه گفت: مطالبه مردم ری درخصوص استقلال مدیریت شهری در مجلس در حال پیگیری است و این طرح را به هیات رییسه تقدیم کرده ایم که امیدواریم این طرح تا آخر سال مجلس به نتیجه برسد.

وی با اشاره به تداخل شهرداری های مناطق تهران با بخش های برخی از شهرستان ها افزود: برای رفع این مشکلات، در کمیته راهبردی مجمع نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی تهران قرار شده کارگروهی برای حریم تشکیل شود که شهرداران، نمایندگان و استاندار تهران نیز حضور داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: موضوعات آب، محیط زیست، مالیات بر ارزش افزوده، راه و ترابری و تامین اجتماعی از جمله مشکلات شهرستان ری است که در این جلسه توسط شهرداران و بخشداران مطرح شد که این موارد را مورد بررسی و رسیدگی قرار می دهیم.

فاطمه ذوالقدر نیز با اشاره به مشکلات کتابخانه باقرالعلوم شهرری گفت: در تلفیق بودجه سال۹۸ بیست میلیارد تومان برای بازسازی و نوسازی کتابخانه های کشور اختصاص دادیم که بر اساس آن کتابخانه های فرسوده شهرری نیز نوسازی و بازسازی می شوند.

وی با تاکید بر اهمیت بنیاد عبدالعظیم حسنی بیان کرد: برای احیای بنیاد عبدالعظیم حسنی با مدیرکل ارشاد استان تهران رایزنی کردیم که این بنیاد مانند بنیاد رضوی تقویت شود همچنین در تلفیق ۹۸ بودجه خوبی برای طرح توسعه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در نظر گرفته ایم.

رسا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.