آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کوهنوردان باقرشهر قله شاه داغی در کشور آذربایجان را فتح کردند

تلاشی دیگر برای اعتلای نام باقرشهر
کوهنوردان باقرشهر قله شاه داغی در کشور آذربایجان را فتح کردند

راگا نیوز-کوهنوردان باقرشهر به منظور گرامیداشت سه کوهنورد فقید باشگاه کوهنوردی آرش و اعتلای نام این شهر یکی از بلندترین قله کشور آذربایجان را فتح کردند.

خبرگزاری فارس: کوهنوردان باقرشهر قله شاه داغی در کشور آذربایجان را فتح کردند

به گزارش راگا نیوزسعید شفیعی در گفت‌وگو با فارس از فتح بلندترین قله کشور آذربایجان توسط کوهنوردان باقرشهر خبر داد و گفت: تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر به همت شورای اسلامی و هیئت کوهنوردی باقرشهر پس از طی چند دوره اردوهای آمادگی به قله شاه داغی کشور آذربایجان صعود کردند.

سرپرست تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر در ارتباط با اهداف این صعود اظهار داشت: اعضای این تیم برنامه صعود را به مناسبت گرامیداشت سه کوهنورد فقید باشگاه کوهنوردی آرش و اعتلای نام باقرشهر اجرا کردند.

کوهنوردان شهرداری باقرشهر

وی در ادامه افزود: تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر صعود به قلل مرتفع ایران و صعودهای برون مرزی از جمله قله‌های آرارات ترکیه، لنین در کشور قرقیزستان، آراگاتس در کشور ارمنستان، کازبک در کشور گرجستان، البروس در کشور روسیه را در کارنامه خود دارد.

این گزارش حاکی است، اعضای تیم کوهنوردی شهرداری به مربیگری بهنام جباری و سرپرستی سعید شفیعی و متشکل از سهیل سلطانی، محمدرضا کنعانی، رسول گلشنی، سید محمد رفیعی طباطبائی موفق به این صعود شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.